در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احمدرضا حجارزاده درباره نمایش ظلم آباد: درود بر همه‌ی هنرمندان گروه نمایش ظلم‌آباد. خسته نباشید دوستان. متاس
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:28:14
درود بر همه‌ی هنرمندان گروه نمایش ظلم‌آباد.
خسته نباشید دوستان.
متاسفانه این نمایش را در شب‌های پایانی نمایش دیدم اما خوشحالم که بالاخره موفق شدم به تماشای آن بنشینم.
ظلم‌آباد، نمایشی شریف و حرفه‌ای و دوست‌داشتنی است که باید در سالن‌های مناسب‌تر و به مدت بیش‌تری اجرا بشود تا همه علاقه‌مندان به هنر نمایش، یک تئاتر خوب ببینند.
متن و کارگردانی نمایش عالی و بی‌نقص بود. بازی بازیگران کاملاً درست و تکنیکی بود و تیم بازیگری توانسته بودند حال و هوای جنوب و دهه‌ی شصت ایران را به خوبی با بیان و بازی‌های خود به تماشاگر منتقل بکنند. طراحی صحنه نمایش هم پر از جزییات بجا و دقیقی بود که به فضاسازی نمایش کمک بزرگی کرده بود.
بازی آقای حسین کشفی‌اصل مثل همیشه فوق‌العاده و تحسین‌برانگیز بود. بخصوص که در طول مدت اجرای ظلم‌آباد، هم‌زمان بازی دیگری از ایشان را در نمایش چرتالدو دیده بود که نقشی کاملاً فانتزی و به دور از ممدوی ظلم‌آباد بود اما آقای کشفی از این چالش دشوار سربلند بیرون ... دیدن ادامه ›› آمده بود.
بازی‌های دو هنرمند خوش‌آتیه، آقایان مهیار اسلامی و فرید رحمتی هم عالی بود و گرچه بخشی از بار طنز و کمدی نمایش بر دوش آنها بود، ولی با بازی‌های کنترل‌شده‌ی خود، هرگز سعی نمی‌کردند عمداً تماشاگر را بخندانند.
در مجموع نمایش ظلم‌آباد بیش از آن‌چه انتظار داشتم، به دلم نشست و بی‌صبرانه منتظرم نمایش‌های دیگری از جناب کامران اقتداری ببینم.
امیدوارم همه اعضای گروه این نمایش ارزشمند، همیشه سلامت و پایدار و پرکار باشند.
بدرخشید دوستان هنرمند ...