در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مریم خیابانی درباره نمایش قورباغه و غریبه: درود بر گروه اجرایی عزیز، عنوان نمایش و داستانی که انتخاب شده جذاب هست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:58:23
درود بر گروه اجرایی عزیز، عنوان نمایش و داستانی که انتخاب شده جذاب هست و به همراه تعدادی از والدین و بچه هاشون از یک موسسه فرهنگی، تمایل داریم بتونیم تماشاگر این اثر باشیم. اما هنوز نتونستیم تصمیم بگیریم، خواهشمندم این نکته را در نظر بگیرین که نمایش کودک حساس تر از بزرگسال هست و برای هر کودکی متفاوت هست (مثلا بعضی بچه ها ممکنه از شخصیت ها و فضاهایی ترس داشته باشند یا با چیزی ارتباط برقرار نکنند و برعکس). لذا دادن اطلاعات بیشتر در مورد نمایش ضروری است ولی متاسفانه در اغلب برگه های تئاتر کودک (مانند همین اجرا) بسیار اندک توضیح داده میشه و تصاویری نیز از فضا و عناصر اجرا موجود نیست. با توجه به اینکه به نظر می آید گروه دغدغه مند، پر تلاش و خلاقی هستید، سپاسگزار خواهم بود اگر اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارید.
سپاس از توجه شما و ممنونم بابت افزودن تصاویر، هفته آینده حتما به تماشای این اثر خواهیم آمد
۲۵ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید