در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهسا مهدی درباره نمایش توافق نامه: علت اصلی انتخاب این نمایش برای من دیدن بهنام تشکر روی صحنه بود و البته
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:49:07
علت اصلی انتخاب این نمایش برای من دیدن بهنام تشکر روی صحنه بود و البته چندین سال پیش پیت حلبی رو هم از کوروش سلیمانی دیده بودم و دوست داشتم.
با توجه به کامنتا میدونستم ابتدای کار شاید یه مقدار ریتمش اروم باشه ولی با ورود رامین ناصر نصیر روی غلتک می افته و همین هم بود.
در مورد بازی ها باید بگم بهنام تشکر عاااالی بود یعنی واقعا از هیچ چیز کوچیکی غافل نمی شد و حتی وقتی دیالوگ های دو کاراکتر دیگه بود باز هم خیلی حرفه ای تمام ریزه کارهای ری اکشن نشون دادن رو رعایت میکرد در حالی که توجه همه منعطف دو کاراکتر دیگه بود.فوق العاده حرفه ای!
رامین ناصر نصیر هم بسیار طنازانه نقش انسان ساده و دوست داشتنی رو ایفا کردن و با ورودشون ریتمی خوبی به کار دادن.
چیزی که خیلی کمبودش حس میشد موسیقی بود که واقعا توی بعضی قسمت ها میتونست کمک کننده باشه البته که موسیقی آغازین خیلی جذاب بود.
در کل کار رو دوست داشتم و خسته نباشید به همه.
مرسی که بروشور دادید و باعث شدید بتونیم خاطره کار رو نگه داریم امیدوارم همه این کار باز انجام بدن چون انگشت ... دیدن ادامه ›› شمار شده.
و اما نکته فوق آزاردهنده!!! وجود افرادی که ذره ای شعور سالن تئاتر ندارن!!! واقعا چه اتفاق مهمی قرار توی یک ساعت در زندگی شما رخ بده که مدام باید گوشیتون رو با نور زیاد چک کنید؟؟؟!!!! بگذریم از ساعتای دیجیتال که خود اونا هم شده یه مصیبت دیگه!
من این بار به خانم کناردستیم تذکر دادم و خواستم که لطفا گوشی رو کنار بگذارن ولی ایشون با برخوردی تند لج کردن و چندین بار این کار رو تکرار کردن!
الان تئاتر رفتن هم جزو فرهنگ پز دادن محسوب میشه؟؟؟چه خبره این روزا؟؟؟کسایی که واقعا ذره علاقه ندارن سالن ها رو پر کردن که مشخصه به زور اومدن!
من تا به حال چند تئاتر رو مجبور شدم دوبار برم بخاطر اینکه به علت بی فرهنگی این افراد بی شعور تمام مدت حواسم پرت شده و داستان از دستم رفته!
کاش جریمه ای در نظر گرفته بشه نمیدونم واقعا باید یه اتفاقی بیفته! ما برای حال خوب و لذت بردن از نمایش هزینه میکنیم ولی تهش میشه اعصاب خوردی از دست این آدم های بی فرهنگ!!