در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رامین نوایی لواسانی درباره نمایش محیط زیست: درود،این نظر کاملا شخصی من در مورد اجرای امشب نمابش محیط زیست هست،ابتد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:36:46
درود،این نظر کاملا شخصی من در مورد اجرای امشب نمابش محیط زیست هست،ابتدا این که کار به شدت حوصله سر بر ،شلخته،و کند و بدون ریتم و اکت هست،دکور خیلی ساده ومعمولی،و نمایشنامه و زمان کار بیهوده و طولانی ،طبق روال بیش از نیمی از اجراهای اخیر صرفا کار دیالوگ گویی هست و من که اجرای تاتری حس نکردم،نمایشنامه هم شلخته و پر از شکاف و پرش های بیجا بود،نمایش به نوعی یاداور کارهای اصغر فرهادی بود،خانواده ای در معرض نابودی پر از دروغ و پنهانکاری،که در نهایت پیام کار در اخرین پرده و انتهای کار با احترام گذاشتن خانواده در معرض سقوط به کلاه خود شمر و توسل دوباره و‌نبود راهی جز یاری جستن از آن!!!به تماشاگر قرار هست القا بشه،گاها با تلاش شخصیت برادری به نام نادر، خنده ای کوتاه و گذرا هم از تماشاگر گرفته میشه،در مجموع ضمن احترام و خسته نباشید به گروه ،‌کار رو دوست نداشتم .
عالی ، چه خوبه که هنوز افرادی با چنین نگرشی ، فقط به صرف قهقه بیهوده به سالن تیاتر نمیرن.
۰۹ بهمن ۱۴۰۲
مهرداد
اصغر فرهادی فیلمنامه نوشته ولی ( نمایشنامه ای که شلخته و پر از شکاف و پرش های بیجا باشد) کدام نمایشنامه مورد نظرتان است؟
من شباهت کلیت متن این نمایشنامه و خط داستان و روابط در خانواده در کارهای اقای فرهادی منظورم بود،نه اینکه فرهادی نمایشنامه شلخته و پر از شکاف نوشته باشند دوست عزیزم و این پرش و شلختگی رو در این نمایش(محیط زیست)دیدم
۰۹ بهمن ۱۴۰۲
مچکرم وقت گذاشتید
۰۹ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید