در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیرمسعود فدائی درباره نمایش سینما کارون: این نظر و مواجههٔ شخصی من با این اثر نمایشی است و احتمال اینکه شما نظر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:41:04
این نظر و مواجههٔ شخصی من با این اثر نمایشی است و احتمال اینکه شما نظر دیگری داشته باشید وجود دارد.
فوق‌العاده بود! خیلی خیلی کار رو دوست داشتم! چه بازی‌هایی، چه متنی، چقدر همه چیز خوب بود! در طول اجرا ضمن برانگیختگی شدید احساسی و هق هق گریه همش داشتم فکر می‌کردم این نمایش خودش انقدر خوبه یا با توسل به احساسات و عواطف و عشق و نوستالژی و چیزهایی از این دست داره ما رو فریب میده😊😊 من تمام این فیلم‌ها رو دیده بودم و این باعث جذابیت فزایندهٔ کار شد برام. راستش رو بخواهین کار خوبه، خیلی خیلی خیلی از متوسط این روزهای تئاتر ما بالاتره، اما تکنیکال بخوای نگاه کنی نمرهٔ ۴، ۴.۵ می‌گیره. یه ده دقیقه انتهای کار باید کوتاه بشه، ریتم میفته اون آخرا. اما در کل که تجربهٔ بسیار بسیار لذت‌بخشی بود برای من!
بعد از اجرا در گفتگو با دستیار محترم کارگردان متوجه شدم کار قبلی این گروه به نام لوطی خسرو رو دیدم و اصلاً دوستش نداشتم! این کنکاش نکردن و دنبال اسامی نبودن یه جا به دردم خورد! اگه قبل از اجرا اینو می‌فهمیدم شاید دیدن این کار عالی و درجه یک رو از دست می‌دادم!
در کل دمتون گرم و خدا قوت، عالی بودین، امیدوارم تو اجرای عموم هم بدرخشید و هر شب سالن پر اجرا برید🌹🌹🌹♥️♥️♥️
منم از خوشحالی شما خوشحال شدم :) اگر فردا هم یه کار خوب ببینید هتریک کردین! :))
۲۶ بهمن ۱۴۰۲
محمدرضا بخشی
نه جسارتا منظورم خانم پارسایی و امیر فدایی بود که گویا بحث و سوتفاهمی داشتند.در اینجا منظور نگارنده از همنوع بحث جنسیتی نبود و صرفا انسان بودن مطرح بود :))))
از اولم میدونستم :D
۱۹ اسفند ۱۴۰۲
سوزان
آره دقیقا، آقای فدائی رودررو خیلی خوش برخورد و خوش رو هستن، حالا هممون تو فضای مجازی یکم جدی هستیم که امیدوارم زود با قرار گروهی بعدی همه همدیگرو ببینیم 🌱
چون از خیلی بالاها به آدمها نگاه می‌کنه 😂
۱۹ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید