در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهرنوش نوری درباره نمایشنامه‌خوانی روزهای بی‌پایان: یعنی انقدر صدا ضعیفه که ردیف یک با دو ۲۵۰ تومن اختلاف قیمت (یعنی نصف )
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:44:50
یعنی انقدر صدا ضعیفه که ردیف یک با دو ۲۵۰ تومن اختلاف قیمت (یعنی نصف )داره.
بعد با این قیمتها و اختلافشون مدل پذیرایی هر ردیف متفاوته؟ خب نوع شامی که میدین رو باید قید میکردین شاید یکی کباب دوست نداشته باشه ببینه کدوم ردیف باید بگیره؟!
بَد کردند مثل تایتانیک چند قیمته اش کردند و هر کسی با هر وُسعی بتونه بیاد ببینه...
میگن خوبی به مردم ایران نیامده...
شورای نگهبان تیوال ( همیاری خودمون ) باید کلاً امثال شما را از تیوال حذف کنه اگر هم ناراحت اید فقط می تونم بگم جواب شما را قبلاً زینب ابوطالبی ( رضی جمهوری الاسلامی عنه ) گفته:
" هر کی ناراحته جمع کنه بِره... "
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
H.M.kiani2
درود خدمت شما... احتمال ۹۰ درصد دارید توجیه می کنید... خانم گلاره فرشچیان می تونست یک پنجم متن شما را در همان ابتدا بنویسه ولی ننوشت... بنابراین تا ۹۰ درصد دلیل تراشی است... ولی بهرحال می ...
سلام و احترام؛
ضمن تشکر از شما بسیار خرسندم از ۱۰درصد نگاه زیبایتان. قطعا خطاهایی وجود دارد. امیدوارم روزی نزدیک، بخوانم که شما فرموده‌اید ۱۰۰درصد موفق هستیم.


ارادت
رکنی
۱۳ اسفند ۱۴۰۲
مهرنوش نوری
درود و خسته نباشید امیدوارم موفق بوده باشید به مهمانانتون ردیفهای یک تا سه رو بفروشید. از این جهت بسیار موافقم که مهمان بلیت با چند برابر قیمت بخره بلکه قدر آنچه در برابرش اجرا میشه رو بدونه ...
سلام و احترام؛
ضمن تشکر و قدردانی از شما بزرگوار
نقد و بررسی یک کار هنری، یک فرآیند ضروری و مفید است که می‌تواند به ارتقای کیفیت و توسعه خلاقیت کمک کند. البته نقد باید بر اساس معیارهای علمی و هنری باشد و نه بر اساس سلیقه شخصی یا انگیزه‌های دیگر. ما نیز در حال تلاش برای رفع ایرادات هستیم. امیدوارم شما، آقای کیانی عزیز و تمام هنرمندان دغدغه‌مند دیگر نیز ما را در جهت ارتقای کیفیت و توسعه خلاقیت کمک کنید.


با تقدیم احترام
رکنی
۱۳ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید