در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رویا راد درباره نمایش مجلس بلبشو جور کردن: تبریک به همه اعضای گروه و دوستان عزیزم در نمایش مجلس‌ بلبشو جور کردن ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:07:42
تبریک به همه اعضای گروه و دوستان عزیزم در نمایش مجلس‌ بلبشو جور کردن بابت اجراهای خوب و به روی صحنه بردن یک اثر موفق تئاتری.
اجرایی که مورد تایید و تحسین بسیاری از هنرمندان و اساتید تئاتر و سینما قرار گرفته و بازخوردهای مثبت زیادی از تماشاگران فرهیخته که فرق بین اثر خوب و تامل برانگیز را از دیگر آثار می‌دانند دریافت کرده است.
در روزگاری که متون نمایشی آثار روی صحنه به سمت سطحی بودن و فاقد بن مایگی میروند‌ و همچون لقمه جویده برای برخی تماشاگرانی که یا سواد تئاتری ندارن یا مدعی اما تهی از آن هستند، به روی صحنه رفتن آثاری این چنین که به زعم بسیاری اساتید فن پیچیدگی هایی داشت که ذهن را به تفکر وا می‌داشت باعث دلگرمی دغدغه‌ مندان فرهنگ و آگاهی ست.