در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | تیوال درباره نمایش امشب به صرف بورش و خون: 🎭 بانوی محبوب تئاتر او بازیگری منظم و سخت کوش است، حتی اگر بیش از ۴
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:38:46
🎭 بانوی محبوب تئاتر

او بازیگری منظم و سخت کوش است، حتی اگر بیش از ۴۰ سال بر روی صحنه زیست کرده باشد، حتی اگر همسر آتیلا پسیانی و مادر ستاره و خسرو پسیانی باشد اما هنوز هم علیرغم کسوتش بازیگری منظم و تشنه صحنه و یادگیری‌ست. او تئاتر را با هرمز هدایت شروع کرد و از سال ۶۸ با آتیلا پسیانی گروه تئاتر "بازی" را بوجود آوردند و طی این سال‌ها در هر مدیومی بی‌آلایش اما به معنای واقعی یک حرفه‌ای بوده است. "فاطمه نقوی" بازیگریست تمام نشدنی، او را بسیاری از مخاطبان با مجموعه‌های نوستالژیکی چون مَثَل آباد، محله بروبیا، محله بهداشت و خانواده رضایت اثر حمید امجد بخاطر بیاورند. او از سال ۶۰ وارد سینما شد و بصورت گزیده در آن مدیوم به فعالیت پرداخت که حاصل آن فیلم‌هایی چون گنج، دایره، بهار، گال، دوفیلم با یک بلیت، مسافران، نسل سوخته، شیرین و لانتوری بوده است. اما او در تئاتر چهار دهه فعالیت مستمر داشته و با همراه همیشگی‌اش آتیلا پسیانی در گروه تئاتر همراه بوده است. او در سال‌های حضورش در نمایش‌هایی موفقی چون پروفسور بوبوس، مخمل آبی، کابوس‌های خنده دار برای شب و چند تایی هم برای روز، ننه دلاور و فرزندان او، گنگ خواب دیده، باغ آلبالو، دیابولیک رومئو و ژولیت و قصر موروثی خاندان فرانکشتاین حضور داشته است، این فعال هنری در آثار آروند دشت آرای، رضا حداد، زهرا صبری، اسماعیل خلج، کیومرث مرادی، وحید رهبانی، مریم کاظمی، علی اصغر دشتی، امیررضا کوهستانی نیز به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر با سابقه و محبوب اهالی تئاتر این شب‌ها در جدیدترین اثر صحنه‌ای صابر ابر"امشب به صرف بورش و خون" در باغ کتاب به صحنه بازگشته است و تا بیست و پنجم اردیبهشت میهمان صحنه نمایش خواهد بود.