در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | amin khatami درباره نمایش رجوع: دیشب (جمعه 28 اردیبهشت 1403) از بابت ماجراجویی غیر کارشناسانه،هیجانی و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:02:39
amin khatami (amin22)
درباره نمایش رجوع i
دیشب (جمعه 28 اردیبهشت 1403) از بابت ماجراجویی غیر کارشناسانه،هیجانی و بی برنامه شهرداری تهران کل خیابان های منتهی به محدوده ی خیابان نوفل لوشاتو قفل از ترافیک بود و با وجود اینکه بنده ساعت 17:30از منزل بیرون زدم و ساعت 19:05 تقاطع حافظ و نوفلوشاتو بودم اما 19:40 رسیدم به جلوی درب سالن تئاتر و یک آقایی با لباس قرمز رنگ که گوشواره ای هم در گوش چپ داشت گفتن سالن مالا مال پر است و امکان حضور شما در سالن نیست.اینکه من رو در سالن راه ندادند بخاطر تاخیر بیش و کم قایل درک و قایل احترام است اما یک جمله ایشون گفت که اصلا منطقی نیست و اون اینکه گفت تمام صندلی ها پر است!درحالیکه من دو عدد صندلی از ردیف یک خریده بودم و اینکه عوامل تئاتر صندلی های من رو به اشخاص دیگری فروختند خیلیکار زشتی است.مع الوصف آقای کارگردان تئاتر اگر معرفت و انصاف داشته باشد از بابت دلجویی از بنده بر خواهد آمد.اگرم فقط ب جنبه بیزنسی کارش اهتمام داشته باشد که هیچ.باید عرض کنم من همسفر تقریبا 12 ساله ی تیوال هستم و این اولین باری بود که اینطور تو ذوقم خورد آن هم از موضع یک طبقه هنرمند و زحمتکش و فرهیخته ی اجتماعی.
سلام و ارادت قطعا صندلی های شما به کس دیگه ای فروخته نمیشود و پر بودن سالن به دلیل فروش صندلی خارج از ظرفیت بوده. روز جمعه کلی تماشاگر روی تشکه نشسته بودند و احتمالا بعد از گذشت زمان وقتی درب سالن بسته شده بعضی از دوستان از تشکچه هاشون جا به جا شدند نمیتونم با قطعیت راجع به این موضوع حرف بزنم چون من داخل سالن نبودم
و اما در راستای دلجویی نمایش رجوع روز پنج شنبه یک تک اجرای دیگر خواهد داشت و اگر شما فرصت داشته باشید ما میتونیم با همون بلیط قبل و با احترام و افتخار میزبان شما باشیم.
۲۹ اردیبهشت
سعید حشمتی
سلام و ارادت قطعا صندلی های شما به کس دیگه ای فروخته نمیشود و پر بودن سالن به دلیل فروش صندلی خارج از ظرفیت بوده. روز جمعه کلی تماشاگر روی تشکه نشسته بودند و احتمالا بعد از گذشت زمان وقتی درب ...
با سلام و سپاس از پاسخگویی شما
عنایت دارید که دیروز تمام ترافیک خیابان های منتهی به اون منطقه تحت الشعاع ماجراجویی غیرکارشناسی شده ی شهرداری تهران قرار گرفت.
به هر روی من هستم در خدمت شما و اگر پنج شنبه تک اجرای شما تحقق پیدا کرد و قابل دانستید خرسند میشم که به همراه همسرم تماشاگر اجرای شما باشم.
منتظر اطلاع رسانی شما از همین ... دیدن ادامه ›› طریق هستم،
همچنین اگر مصلحت دانستید ایمیل آدرس خودتان را هم بفرمایید تا اگر لازم هست بصورت تلفنی مرتبط بشویم.
و البته ایمیل آدرس بنده(در صورت نیار): AMINKHATAMI@ICLOUD.COM
با سپاس
امین خاتمی
29 اردیبهشت 1403 خورشیدی
۲۹ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید