در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | میثم عظیمی درباره نمایش سی و یک رویا: من دوست نداشتم. با این که بازی آقای کیایی خوب بود و من از صداشون هم لذ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:51:30
من دوست نداشتم. با این که بازی آقای کیایی خوب بود و من از صداشون هم لذت بردم وقتی می‌خوندن، با این که گروه موسیقی واقعا تلاش خودش رو کرد و شاید دو سه جا خنده هم روی لبم اومد؛ ولی من فقط نیم ساعت اول خط مشی داستان برام جذاب بود. و نیم ساعت آخر واقعا غیر قابل تحمل شده بود برام. داستان بیخودی کش داده شده به طوری که حوصله مخاطب رو سر می‌برد. امیدوارم تیوال فکری به حال اینهمه کامنت فله‌ای خوب که یحتمل توسط دوست، فامیل و آشنایان عوامل نوشته شده می‌کرد و یه سیستم مثل Rotten Tomatoes که نمره منتقدین هست به سایت اضافه میشد.
دیکتاتور اعظم چرا فک میکنی نظر تو خیلی خالص و نابه و نظر های دیگران فله است ؟! احوالات و فهم و درکت از همین قسمت حرفت که نظرات مردم رو فله ای میدونی و نظر خودت رو گوهر بار مشخصه ،به قول خیام هر چه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو ،مفهوم تو هم که کامنت های مردم رو فله میدونی مشخصه
میثم عزیز پیش از هر چیز بسیار ممنونیم که وقت گذاشتید و به دیدن رویای شنیدنی ما اومدین 🙏🏻 از اینکه لحظاتی تونستین از صدای هومن و موسیقی لذت ببرین خوشحالیم 😊
لازم به ذکره که اتفاقا ساز و کار تیوال برای درج کامنت روند درستی است، تمامی کسانی که بلیت نمایش رو مثل شما خریدند و نظرشون رو نوشتند بج «خریدار» دارند و به طبع نظر هر تماشاگر بسیار مهم و ارزنده است. از روی نام کاربری هم می‌تونین مسیر تیاتر دیدن و نظراتی که قبلا ثبت کرده رو ببینید.
با احترام به نظر شما تاکنون هیچ کامنت مثبت یا منفی به قول شما «فله‌ای» نداشتیم. اگر چه تیاتر تا حدی سلیقه‌ای هم هست اما ما از نظرات منفی به اندازه‌ی نظرات مثبت استقبال می‌کنیم و منجر می‌شه در مسیر بهبود و رشد قرار بگیریم.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید