در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | هفتمین هنر درباره نمایش گورکن: نمایش با اینکه در بیشتر قسمت هایش منولوگ محور بود مرا به یاد فردی می‌ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:45:51
نمایش با اینکه در بیشتر قسمت هایش منولوگ محور بود مرا به یاد فردی می‌انداخت که خیلی زور می زند مطلبی را بگوید یا اصطلاحاً معنای خاصی را برساند اما عبارات مناسب را پیدا نمی‌کرد و مدام در حول مطلب اصلی چرخ می‌زد!
شاید بهتر می‌شد اگر از حجم منولوگ کم و بیشتر دیالوگ محور می‌شد تا بار معناییش و ارتباطش با مخاطب عامی مانند من بهبود میافت.
بازی هنرمندان نمایش خوب و دلنشین بود و من به جای شخصیت دوم نمایش که جوان دستیار بود و در بخش قابل توجهی از اجرا در حال بغل کردن زانوانش ، زانو درد گرفتم.
اثر در مقاطعی حالت طنزآمیز به خود می‌گرفت که از جمله نکات مثبت نمایش بود و از یکنواختی آن کم می‌کرد.

آنچه من از نمایش برداشت کردم این بود که گورکن سعی داشت دستیار جوان را از قیر روزمرگی زندگی یکنواخت یک گورکن جدا کند و دعوت به زندگی و شور و حال آن نماید! حال به سبک خودش و با خصوصیات خاص شخصیتی اش.
امتیاز من به این نمایش از ده عدد شش می‌باشد . برای همه عوامل این اثر صمیمانه آرزوی بهترین ها را دارم.
میخواید دفعه ی بعدی شما بنویس و کارگردانی کن
حسین چیانی
این چه ادبیاتیه؟ حق مسلم ایشونه درباره نمایش بنویسه نظرش رو!
دوست گرامی متشکرم از اهمیتی که برای نظرات همه کاربران عزیز این فضا من جمله دوست عزیز آقای طباطبایی قائل هستید! براتون آرزوی رشد و شکوفایی هر روزه دارم! تندرست و در صلح باشید!
هفتمین هنر
دوست گرامی متشکرم از اهمیتی که برای نظرات همه کاربران عزیز این فضا من جمله دوست عزیز آقای طباطبایی قائل هستید! براتون آرزوی رشد و شکوفایی هر روزه دارم! تندرست و در صلح باشید!
فکر می‌کنم اشتباه متوجه شدید دوستم. بنده به آقای طباطبایی عرض کردم که شما (هفتمین هنر) حق اظهار نظر درباره نمایش دارید 🌹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید