در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهدیه سلیمانی درباره نمایش حنوط: محتوا، عاشقانه-درامی بود که در بستر روزهای انقلاب به نمایش کشیده شده ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:09:31
محتوا، عاشقانه-درامی بود که در بستر روزهای انقلاب به نمایش کشیده شده بود. دیالوگها فکر شده و پر بار بود. اما تمامیت داستان بعضی وقتها دچار باگ ... دیدن ادامه ›› میشد. بعضی صحنه‌ها مثل صحنه دستگیری از نظر من اضافی بود، یا چرا وقتی خونه درختی پیش‌تر ساخته شده، نرگس همچنان در در اول اجرا آنچنان به برادرش اصرار میکرد تا هزینه ساختشو برای تولدش فراهم کنه؟
بعضی قسمت‌ها حاوی المان‌های گنگی بود که شاید نتونه با یک بار دیدن اجرا، مخاطب رو متوجه مفهوم خودش بکنه؛ حتم دارم بعضی المان‌ها از سوی نویسنده با فکر زیاد و مفهومی همراه بوده که در برخی صحنه‌ها، داستان از بیان این مفهوم ناتوانه. مثل تمثیلی که کارگردان از تشابه گردو به استخوان ارائه داد که به نظر من اساسا بیهوده بود.
بنابراین علیرغم دیالوگهای خوب، محتوا و درونمایه داستان تا حدی حالت تعلیق و از هم گسیختگی داشت.

بازی‌ها بی نقص بود. با توجه به نظرات تماشاگر‌های قبلی میشه فهمید نقص‌هایی وجود داشته که طی هر بار اجرا برطرف شده، و میشه گفت چیزی که من دیدم یک اثر با اکت‌های درخشان، سراسر پر از معنا و فکر شده بود. حتی به جرئت میتونم بگم نسبت به بسیاری از هنرمندان نامدار این عرصه، پرفورمنس خیلی بهتری رو ارائه دادن.

نور پردازی معمول و معقول بود. استفاده از المان‌ها در طراحی صحنه به جا و فکر شده بود. ‌پخش اعلامیه‌ها و گردو‌ها پیش از ورود مخاطب به صحنه جالب و تفکر بر انگیز بود.

در کل برای این تیم تازه نفس آرزوی موفقیت میکنم و تونسته بودن در سطح خودشون کار قابل قبولی رو ارائه بدن.