در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ف شاملو درباره نمایش عشق من حامد بهداد: سلام نمایش رو دیدم واقعا انرژی مثبت داشت از اون دسته تئاتر هایی بود که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:37:49
سلام نمایش رو دیدم واقعا انرژی مثبت داشت از اون دسته تئاتر هایی بود که به من انرژی مثبت داد و بعد از دیدن نمایش احساس خستگی نکردم ! یه جورایی برای من تخلیه انرژی بود !توصیه می کنم اگر هنوز اجرا داشت از دستش ندید!
آقای امین لاری هم یکی از عوامل انرژی در ابتدای نمایش بود و لی کاش بابت کار خلاقشون طلب پول از تماشاگر ها نمی کردن ! البته یه جورایی هم هرکس اختیاری پول می داد !

آقای هاشمی مثل همیشه عالی بودن ! زهیر یاری هم خوب بازی کرد!
متاسفانه نمایش بروشور نداشت؟!

یه مسئله ی دیگه خیلی دلم می خواست به خود آقای افشین هاشمی بگم اما فرصت نشد ! اینکه موقع بداهه نوازی یه مواقعی با این که عالی اجرا می شد ... دیدن ادامه ›› احساس می کردم دارم گول می خورم .چون دوست داشتم تمام اشعار یه جورایی بکر و تازه باشه و از همون کلمات در لحظه خوانده بشه و مخصوص همون اجرا باشه و شاید هم دیگه نشه که تکرار بشه ! انتظار زیادیه و عملی شدنش شاید خیلی دشوار اما اگر این طور می شد خیلی جذاب تر می شد به نظر من !
یه چیز دیگه اون هم بازیی که آقای هاشمی جلوی در قبل از شروع نمایش اجرا می کرد کاش هر دفعه یک جواب و یا سوال تازه ای غیر از بلیت اضافه پرسیده می شد ! که اگر تماشاگری برای دومین بار برای دیدن نمایش اومده باشه باز هم براش تازگی داشته باشه !این رو گفتم چون خودم همون موقع دیدم که یک خانم که احتمالا داشت می رفت نمایش رو برای بار دوم ببینه تا آقای هاشمی دم در اومد سمتش زود گفت :نه بلیت اضافه ندارم!!! در صورتی که اگر آقای هاشمی سوال یاجواب های دیگه ای آماده کرده بودن اون تماشاگر شاید باز هم غافلگیر می شد!

اینها رو گفتم چون خودم از گول خوردن در تئاتر زیاد خوشم نمیاد اینکه از پیش تصمیم بگیرند که چه چیز اجرا بشه و اون رو طوری جلوه بدن که نه این حرکت یک بداهه هست!

این حس گول خوردن در تئاتر رو زمانی تجربه کردم که موقع اجرای "لارنس راهب" وقتی بعد از اتمام نمایش متن رو دیدم و یا چند روز بعد از دیدن نمایش "می خوام بخوابم" وقتی فهمیدم اون کسی که ماهی داخل تنگ رو بعد از افتادن تنگ نجات میده ویا کسی که از بین تماشاگر ها متن نمایش بهش داده می شه تا ادامه ی متن رو بخونه همه از عوامل خود نمایش هستند !

در صورتی که تمام این نمایش هایی که نام بردم رو واقعا دوست داشتم و دارم و هر موقع فرصت بشه تعریفشون رو پیش دیگران می کنم .
اما به عنوان یک تماشاگر دوست دارم تئاتر باهام صادق باشه ! و همین طور که از تئاتر انتظار می ره اونم چنین تئاتر هایی اگر هر اجرا با دیگری متفاوت باشه عالی می شه! همین

وای خیلی زیاد نوشتم عذر می خوام از همگی !
به تمام عوامل این نمایش یه خسته نباشید از ته دل میگم (: موفق باشید
سپاس از نقد قشنگت
منم تا حدودی هم اندیشم باهات دوست عزیز
۳۰ خرداد ۱۳۹۱
تا حدودی با نظراتتون موافقم ولی چندتا نکته:
1- بداهه نوازی واقعا کار سختیه و همین که اون هنرمند با اون خلاقیت اجرا میکرد ، دیگه نمیشه انتظار رو بالاتر برد چون ممکنه کار بجای بهترشدن بدتر بشه!
2-درمورد بازی آقای هاشمی مقابل درب باهاتون تا حدودی موافقم ولی بهترین سوال همین بوده چون که اون نمیتونسته گدایی یا طلب چیز دیگه ای رو بکنه و تماشاگر هم اگه حرفه ای باشه خودش میدونه که نباید جلوی کسانی که اونجا هستن و دفعه اوله که نمایش رو تماشا میکنند سوال رو لو بده و کار رو ضایع کنه!
۳۰ خرداد ۱۳۹۱
ممنونم از شما دوستان آقای تاجیک و خانم امامی بله شما درست می گید بداهه نوازی به اون شکل خیلی مشکل هست !موافقم
خانم امامی به این نکته توجه نکرده بودم که آخر نمایش اشاره داشت به سوال اول !! مرسی ولی کاش سوالات بیشتری در ابتدا با تماشاگر ها مطرح می شد که این سوال رو می شد جزو سوال های ثابت قرار بدهند ولی سوالات اتفاقی در رابطه با هر تماشاگر هم پیش می اومد!اما حرکت خلاقانه ای بود !و در نهایت خیلی از نمایش لذت بردم!
بازم ممنونم از شما دوستان خوب(:
۳۱ خرداد ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید