در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میثم خوئینی درباره نمایش خدای کشتار: خارجی داخلی/ پیش از شروع نمایش/ شب جمعه شبی بهاری و آرام وقتی دست رئی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:33:16
خارجی داخلی/ پیش از شروع نمایش/ شب
جمعه شبی بهاری و آرام وقتی دست رئیس (عیال) رو می گیری و به اتفاق دوست دوران گرمابه و گلستانت و عیالش می زنی به ترافیک تهران تا بری و خدای کشتار پرتماشاگرترین نمایش سال ۹۱ را در خوش آب و هواترین و از همین روی شلوغ ترین جای تهران ببینی بی شک انتظار نداری با اعصاب له و لورده در سالن ننشسته باشی.
اگه با یک حساب سرانگشتی سونامی اتوبانهای منتهی به محل اجرا رو با تعدادی کشمکش ساده سر چند تا تقاطع با یکسری (بلا نسبت؟! / بلانصبت؟!) گاریچی همچنین پیدا کردن جای پارک و ازهمه مهم تر صف عریض و طویل ولی بی نظم بلیط و تجمع جلوی در سالن و تاخیر در اجرا و مشکل بلندی قد نفر جلوئیت در سالن و ... را با هم جمع کنی حتما اگه اجرا ساعت 9 باشه باید ساعت 6 نه ولی 7 دیگه بیرون زده باشی تازه اگه خونت وسط رو به بالای شهر باشه!
مگر آنکه مثل ما شانس آورده باشی و پس از طی کردن بزرگراههای معتدل از ماشین , گذرت به دارآباد بخوره , شیشه اتول را پائین داده و کلی اکسیژن مفت توی ریه ریخته باشی. دو قدم مانده به در فرهنگسرا جای پارکی حاضر و آماده پذیرات باشه و از همه مهم تر سکوت , نظم , احترام و آرامش محل فروش بلیط و سالن انتظار همه دست به دست هم بدهند تا الحق خدای کشتار پرتماشاگرترین نمایش سال ۹۱ ... دیدن ادامه ›› را ببینی.

داخلی/ سن نمایش/ شب
درباره متن : نوشته فوق العاده زیبای خانم یاسمینا رضا روانشناسی طنازانه و موشکافانه ای از زندگی 2 زوج بسیارعادی و روابط حاکم بین آنهاست که پیشامدی آنها را به هم گره می زند. حتی اگر در وهله اول به نیت تفریح و وقت گذرانی به دیدن نمایش آمده باشید ولی ناخواسته شما را مجبور به همزاد پنداری می کند و این اجبار و ناخواستگی آن گاه در شما تشدید خواهد شد که از قبل طعم زندگی مشترک و مسائل پیرامون آن را چشیده باشید. سرعت سوئیچ پیوند و از هم گسیختگی روابط در شرایط مختلف نکته برجسته کار است که به نظرم حرفه ای از کار درآمده است.
درباره بازی : به عقیده من محور اصلی بازیها حول خانم تیرانداز می گردد و هم توانائی و انرژی بالا و ستودنی ایشان است که فضای داستان را از هرگونه کسالت وحاشیه روی دور نگه می دارد. بنابراین نمی توان گفت بار بازیها بین بازیگران یکسان تقسیم شده است که خوب امری است طبیعی. سایر بازیها نیز در پرتو آنچه که قبلا اشاره شد بجا و به موقع بود و در مجموع حس خوبی به من و همراهانم داد.
در پایان اینکه , شخصا از طراحی صحنه اختصار گونه و سمبولیک نمایش هم لذت بردم.
باقی بقایتان ...
توصیفاتتون خیلی جالب بود.:)) مرسی
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
خوشحالم که با آرامش کارو دیدید.و خوشتون اومده...

به امید دیدارتون در کارهای بعدی
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید