در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیر شهیدی درباره نمایش عامدانه، عاشقانه، قاتلانه...: امروز این تئاتر رو دیدم ..... قبل از تئاتر نظر ها رو خوندم و توقعم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:06:43
امروز این تئاتر رو دیدم .....

قبل از تئاتر نظر ها رو خوندم و توقعم بالا بود از نمایش و بعد از نمایش احساس خوبی داشتم و کلی لذت بردم و همش تو این فکر بودم که چرا این تئانر اینقدر مظلوم واقع شده و کمتر جایی تبلیغ کرده و حرفی ازش هست ولی من حتما توصیه میکنم که ببینید.
یک خبر خوشم امروز شنیدم برای کسایی که این نمایش رو ندیدن این که تا جمعه تمدید شده و اینکه فرقی نمیکنه از تیوال 20 تومان یا نت برگ 12 تومان(هنوزم وقت دارید بخرید از نت برگ) بخرید هرکی زود تر برسه جای بهتر میتونه بشینه.

اگه بخوام در کل توضیح بدم باید بگم همه چی خوب بود دکور....نور ..موسیقی.. کارگردانی و در نهایت بازی ها که خیلی خوب و باور پذیر بود مخصوصا نسیم ادبی و ... دیدن ادامه ›› بهاره رهنما.
و داستان طوری بود که آدم رو خسته نمی کرد و طوری بیان شد که که آدم تو ذهنش تصور میکرد صحنه هارو و اینکه او طور که شنیده بودم گریه دار نبود میشه گفت تلخ بود و بر عکس بعضی از تئاتر ها که به محض بیرون اومدم هیچی تو ذهنت نمیمونه این تئاتر باعث شد بعدش بهش فکر کنی و تو خاطراتت بمونه.
به همه عوامل خسته نباشید میگم .
به نکته ی خوبی اشاره کردید
بعضی از نمایشها طوری هستن که وقتی به خونه می رسی کلا فراموش شدن
ولی این نمایش اینقدر قوی کار شده که تازه بعدش کلی ذهن رو درگیر می کنه
البته برای من که گریه دار هم بود(کلی گریه کردم)
۱۳ آبان ۱۳۹۲
یه سوال،از اونجا که اکثر کسایی که از فیلم هیس...خوششون اومده بود بخاطر دردناک بودن موضوع و جسارت فیلم در بیان چنین موضوع ملتهبی جذب شده بودن و در سالن هم خودشون به جوانب تراژیک موضوع فکر میکردن ...در حالیکه فیلمنامه ضعیف بود و نامنسجم و کارگردان از نیمه فیلم ....حالا این تاتر هم به اعتبار متن و کارگردانی و،،،زیباست و تاثیر گزار یا ادم خودش وقتی به مصیبت و بدبختی اون ز نها فکر میکنه، متاثر میشه؟
۱۳ آبان ۱۳۹۲
من خودم هیس... رو دوست نداشتم و با نظرتون موافقم .....به نظرم هردوش ولی این نمایش به نظرم متن ساده و روان بود و دلچسب و بازیگرا هم تونستن به بهترین صورت از پس نقششون بر بیان ....ولی تنها حرفی که دارم که اینه که این نمایش فقط متنی رو روایت کردند کاش میتونستند صحنه هایی از این روایت رو بهمون نشون بدند و فقط دیالوگ نیود مثل اون صحنه که از شیشه خون مییاد اگر از این صحنه ها بیشتر داشتند خیلی عالی میشد.ولی بدون این ها هم نمایش خوبی بود.
۱۴ آبان ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید