در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی د درباره نمایش سقراط: این کار بعد از فاوست و درخشش در ساعت مقرر سومین کاری است که در مقام کا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:01:54
علی د (ali_d)
درباره نمایش سقراط i
این کار بعد از فاوست و درخشش در ساعت مقرر سومین کاری است که در مقام کارگردان از آقای نعیمی عزیز تماشا کرده ام و بی انصافی است که اگر بگویم سقراط ایشان در قیاس با دو اثر دیگر پسرفت محسوب می شود که قطعا چنین نیست و این نمایش اثری باشکوه و دیدنی است. با این حال فکر میکنم که عدم رضایت کامل من از این اجرا بیشتر به سبک کاری آقای نعیمی مربوط است و همان موارد مایوس کننده که در دو اجرای پیشین برای من وجود داشت اینجا نیز هستند.
به خاطر دارم در دوران مدرسه یک مجموعه کتاب هدیه گرفته بودم که تلخیص منثوری و قابل فهمی بود از شاهنامه که توسط یکی از استادان رشته ادبیات نگاشته شده بود. و در عین حال کتاب "داستان های خوب برای بچه های خوب" که برگرفته از متون کهن و نوشته نویسنده خوش قریحه ای بود که به گفته خویش تحصیلات رسمی نداشت. در واقع فکر میکنم رویکرد آقای نعیمی در برخورد با مخاطب نیز نتیجه ای مشابه تلاش نویسندگان آن کتاب ها دارد. سهل الفهم و البته هنرمندانه.
در پایان از حال خوش! هم نباید غافل شد که اخیرا ایشان در حال عمومیت یافتن به عنوان ملاک اصلی برای سنجش کیفیت نمایش ها هستند که خب متاسفانه آن گونه که باید و شاید با تماشای سقراط آن حال خوش مرا دست نداد.
مونا ب، manimoon، niloofar.Lotus، مصطفی بیگ محمدی و فاطمه این را خواندند
سیما ایرانی این را دوست دارد
علی آقا بدجور با جمله ی آخرت موافقم. امیدوارم که این روال تغییر کنه.
۱۱ دی ۱۳۹۲
ممنون مصطفی عزیز از توجهت. :) باشد که از پویندگان صرف حال خوش نباشیم!
۱۲ دی ۱۳۹۲
این اتفاقیه که برای همه هنرا داره می افته :( اگه جنبه های پاپ و مردم پسندش کم باشه محکوم به فناست :( من بیشتر توی کنسرتا دیدم که اگر رپرتوار به قول عوام شاد نباشه اجراها شکست می خوره شاید چون مردم میرن یه اجرا رو می بینن فقط برای اینکه از خستگی روزمره فرار کنن و حوصله ندارن تمرکز و فکر کنن !!
۱۴ دی ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید