در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حسین اوجانی درباره نمایش شکلک: درود اگر تماشاچی فیلم تحسین برانگیز "پستچی سه بار درنمیزند" را دیده
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:38:39
درود

اگر تماشاچی فیلم تحسین برانگیز "پستچی سه بار درنمیزند" را دیده باشد، در آخر نمایش شکلک پی خواهد برد که نمایش کاملا منطبق بر آن فیلم بوده است.نکته جالبتر حضور امیر جعفری و پانته آ بهرام در این نمایش بود که نمیتوان آنرا اتفاقی دانست. والبته نقره و نرگس ،همان سارای فیلم است که در دو نسل متفاوت مشترک است.
نمایش یک کپی دقیق از فیلم بود با اندکی تغییرات.
دوست ندارم به این نکته اشاره کنم، اما در بعضی از کارهای کنونی موادی اروتیک به کار اضافه میشود تا چه میدانم ،بیننده بیشتری به سالن جذب شود و چه و چه و چه.تاکید چندباره ی "شریف" بر "یهویی شدن" بارداری نرگس،پنهان کردن گوشی موبایل نرگس توسط عالیه! و چند نکته دیگر میتوانستند در نمایش نباشند . بجای آن،بطور مثال، لحظاتی که درباره ی دیدار نخست نقره و حسن بود ،میتوانست پررنگتر باشد.
درکل کار نسبتا خوبی بود که میتوانست طنزهای نابجایش کمتر و وزن حرفهایش بیشتر باشد.
یک نکته اینجاست که نمایشنامه شکلک از فیلمنامه پستچی 3 بار در نمی زند قدیمی تره (: پس فیلم حسن فتحی کپی نمایش بوده (: اتفاقا من و دوستم سر این موضوع بحث کردیم
۱۱ بهمن ۱۳۹۲
جناب اوجانی عزیز

در مورد بازیگران این نمایش باید عرض کنم 10 سال گذشته هم همین بازیگران در این نمایش ایفای نقش می کردند.

در 15 اجرای داخل ایران آقای احمد ساعتچیان و احمد مهران فر به جای امیر جعفری و نوید محمدزاده ایفای نقش داشتند اما در اجرای جشنواره ... دیدن ادامه ›› nsd هندوستان و همچنین هفته فرهنگی پاریس امیر جعفری جایگزین احمد ساعتچیان شده و البته احمد مهران فر همچنان در نمایش حاضر بودند.

در بازتولید این نمایش تنها نوید محمدزاده نسبت به اجرای 10 سال پیش به گروه بازیگران پیوسته است. حتی بسیاری از عوامل پشت صحنه و گروه موسیقی هم از کسانی هستند که در اجرای 10 سال گذشته حضور داشته اند.

خانم پانته آ بهرام و ستاره پسیانی هم ده سال گذشته دقیقا همین نقش ها را داشتند.پس همان طور که شاهد هستید سعی گروه اجرایی این بوده است تا جایی که امکان پذیر می باشد همه عوامل گذشته باز هم در کنار هم جمع شوند. در مورد بخش های دیگر نظر شما هم فکر می کنم خود آقای کیومرث مرادی به عنوان کارگردان اگر مایل باشند ابراز نظر خواهند داشت.
۱۲ بهمن ۱۳۹۲
جناب اوجانی عزیز
درود
من اولین اجرای نمایش رو دیدم، پنهان کردن تلفن همراه نه تنها اروتیک نیست بلکه جنبه امی بودن عالیه رو نشون میده و عادات بانوان آن زمان
نکته دوم در مورد تولد کودک و تاکید "شریف" بر ناگهانی بودن آن است که عملا نشاندهنده بسیاری از تولدهای ناخواسته کودکان بیگناه است
۱۲ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید