در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سینا درباره نمایش دو لیتر در دو لیتر صلح: میخواستم در مورد سالن شمس صحبت کنم. خیلی از دوستان در این سالن کارهایی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:35:31
میخواستم در مورد سالن شمس صحبت کنم. خیلی از دوستان در این سالن کارهایی رو دیدند که کم و بیش به ضم مخاطبان خوب بود. اما سالن شمس (به قول تیوال تالار!) اصلا سالن نیست! از سالن بودن حجمش رو داره فقط. صندلی درست و حسابی نداره. تهویه نداره و کلا معیارهای یه سالن استاندارد رو نداره. البته بگم توی این مصیبت نبود سالن، همین هم خیلیه! تازه این پایتخت این مملکت است! تو خود بخوان حدیث مفصل از ...

نکته ای در این میان است و اون هم قیمت این سالن. این سالن به نظرم نسبت به امکاناتش اصلا نمی ارزه! البته سالن فاجعه آمیز هم داریم که نه تنها سالن نیستند که حتی لابی یه خونه هم نیستند! مثل سه نقطه یا باران.

اما همه اینها به کنار، میگیم اینها امکانات هست و در توان گردانندگان کار همین! اما مسایلی مثل تاخیر در شروع کار (به دفعات نامتناهی!) جز مسایل مدیریتی است و قابل حل.

فروختن نیمکت!!!! : قبلا وقتی یه سالن پر میشد به تعدادی از کسانی که خیلی علاقه مند بودند، می گفتند حالا برو یه گوشه وایسا یا بشین کار رو ... دیدن ادامه ›› ببین و کسی از قبل براش بلیط نمی فروخت اما متاسفانه الان این شده یک مسئله اساسی. از قبل در تیوال بلیط فروشی میشه!!! من یکبار اعتراض کردم اما کسی در اینجا توجه هم نکرد.

شما برای سالن یک گنجایشی به صورت ثابت برآورد کردید. یعنی حسب امکانات از جا گرفته تا تهویه و نحوه ورود و خروج افراد! وقتی بیش از حد تماشاچی گیری میکنی (مثل اتوبوس های سرخط شرکت واحد!) در حقیقت به دیگران ظلم میکنی. هوا ی تنفس مناسب نیست داخل سالن! تاخیر به شدت میره بالا. جلوی دید تماشاچی های دیگر رو می گیرید. من سوال دارم وقتی یه نفر توی سالن به هر دلیلی بخواد بره بیرون (مثلا دستشویی اورژانس) باید از روی کدوم پله رد بشه؟؟!!! وقتی شما پله رو هم فروختید. تمام نظم سالن مختل میشه. از بازیگر تا تماشاچی. اصلا گیریم شرایط اضطرار پیش اومد و سالن باید سریعا تخلیه بشه. فکر کردید بهش که چطوری؟! باید بگم نه!!! دوستان توجه کنید. همه چی شده پول! به نام علاقه مندی تماشاچی ها مثل راننده های اتوبوس تا خرخره سالن رو پر می کنند. این در یک کلام یعنی تضییع حقوق دیگران و حالا هم داره میشه یه مسئله بدیهی! متاسفانه مثل بقیه خشت های کجی که در این مملکت گذاشته شده.

به قول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم! خودتون قضاوت کنید و امیدوارم دوستان همیاری این کامنت رو حذف نکنند و به حقوق تماشاچی ها احترام بگذارند.
احسنت آقا سینا
کاملا با شما موافقم
این پست شما نه تنها نباید حذف بشه، باید پررنگ هم بشه
من هم به نوبه خود تقاضا دارم یه مقدار، فقط یه مقدار به حقوق تماشاگر، وقت اون، سلامت اون و ارزشی که برای هنر این کشور قائله، ارج گذاشته بشه...
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
خب پس دوستان دیگه گله از وضعیت سالن ها نکنید چون با مطلبی که آقای دانش در راستای توجیه شرایط گفت، همیشه چیزی برای توجیه کار وجود داره.
مسئله اینکه حق تماشاگر با پیش فروش زمین سالن داره میره زیر سوال! شما اصل رو ول کردید و از امکانات و ... صحبت می کنید! گفتیم اصل امکانات هیچیریال میگیم با همین بسازیم. آیا درست اینجوری لودن نیمکت و با شرایطی نامناسب تماشاگر بلیط فروشی بشه؟! اگر تا روی دکور هم جا بود، تماشاچی بذاریم، درست بیلط بفروشیم؟! دوستان خلط مبحث نکنید.
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
مشکل پارک اتوموبیل هم داره:)
ما روز اول بودیم ک رفتیم و زیر بارون شدید مدام اون کوچه نیلوفرو بالا پایین میکردیم دنبال جا پارک:/
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید