در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فرزاد تقوی فرهی درباره نمایش بوم زندگی با تأمل آقای جیم: تأملی بر شخصیت "آقای جیم" آقای جیم خلق شد... آقای جیم محترم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:45:16
تأملی بر شخصیت "آقای جیم"
آقای جیم خلق شد... آقای جیم محترم بود و در این پانزده شب احترام ش نسبت به تماشاگران احساس می شد و به همین خاطر پایداری اش همیشه در ذهن محفوظ خواهد ماند. چه قدم هایی که روی صحنه گذارد و چه نفس هایی که روی صحنه کشید، همه اش صادقانه بود و بدون خودنمایی و عرض اندامی عاشقانه حرف می زد. چه بی اندازه بود وسعت ذهن این شخصیت و چه قدر زیبایی در کلام و رفتارش پیدا بود و این همان شکل همیشگی در شخصیت های روزمره نیست بلکه شخصیتی است با رفتار و کردار نیک و خاص که در تمامی لحظه های زندگی نکته بینی هایش به زیبایی نمایان می شود و همه را شگفت زده می کند، گاهی آنقدر در عرض صحنه و در طول زندگی داستان ها را همانند طناب به یکدیگر می پیچد و به زیبایی بازی می کند که ذهن آدمی به تفکیک آن یاری نمی دهد و فقط باید لذت ببرد و لبخند بزند از اعجاز این شخصیت که بی صبرانه زندگی و در عوض صبورانه فکر می کند .
به قول مجید جور عزیز شخصیت یک متفکر اجتماعی است و از نظر من یک انسان شریف و دوست داشتنی که همه را دوست می دارد و به دوستی سخن می گوید، یک انسانی که باید وجود داشته باشد که البته گاهی در وجود ما چنین حسی پدیدار می شود و سلول های فکری را فعال می سازد، آقای جیم تمام لحظه هایش را با شخصیت های دیگر در صحنه تقسیم می کند و سعی بر شناساندن محیط اطراف دارد و البته خیلی محترمانه و ملموس که همین نزدیکی و ملموس بودنش جذاب و دوست داشتنی است. اینک این اتفاق بزرگ و نیک افتاده است و ما باید بتوانیم با این شخصیت همراه باشیم و او را در عرصه ی زندگی تنها نگذاریم تا بتواند نفس بکشد و زنده بماند و زندگی کند، ما باید در صحنه ی بزرگ تئاتر این سرزمین از این شخصیت حمایت کنیم تا او بتواند به عشق ما در صحنه با خودش بجنگد و زندگی را زندگی تر کند و لطف هر کس از این ضیافت همیشگی به اندازه ی وسعت قلب اوست .
در کلام آخرم موظفم از کسانی که در این اجرا ما را همراهی کردند و کسانی که با ما رفیق بودند و بیشتر ... دیدن ادامه ›› از همه از تماشاگران گرانقدری که با نگاه پر مهرشان نظاره گر این شخصیت بودند، سپاسگزار باشم .
به پاس این لطف بی کران تان سر تعظیم فرود می آورم .
ارادتمند
فرزاد تقوی فرهی
اااا مگه امروز اجرای آخر نیست؟ من واسه امروز بلیط گرفتم که !!
۱۰ تیر ۱۳۹۳
با سلام خانم عظیمی امروز روز آخر خواهد بود
۱۰ تیر ۱۳۹۳
بله خانم عظیمی امروز روز آخر اجراست... :(
۱۰ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید