در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | [m] آرین درباره نمایش هوموریباس: جالب بود... واجبه به کل گروه خسته نباشید بگم چون یقینا کار سخت و پرزحم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:15:50
جالب بود... واجبه به کل گروه خسته نباشید بگم چون یقینا کار سخت و پرزحمتی بوده.
با فرض اینکه موضوع و مفهوم این نمایش را (تا حدودی حتی) فهمیده باشم، فکر میکنم به این نمایش یک ایراد وارده و اون اینکه وزن «موضوع و مفهوم این نمایش» با سایر موارد مثل «شیوه اجرا، گریم، طراحی صحنه و ...» متناسب نبود. منظورم اینه که اینهمه تلاش بازیگران و عوامل، زیبایی اجرا، موسیقی عالی، صدا و نورپردازی زیبا و تحمل تمامی سختیهای اجرا، میتونست در اختیار موضوعی به مراتب تاثیرگذارتر با مفهوم عمیقتری قرار بگیره.

پ.ن : بعد از این نمایش، به یاد تئاتری افتادم که شاید 20 سال پیش در نوجوانی دیدم به نام «از آدم تا آدم»
پس زمینه کاملا سیاه و بدون نور و عروسک گردانهایی با لباسهای یکدست سیاه که هیچ کدام کلا"دیده نمیشند و همگی فقط یک عروسک نورانی اسکلت انسان را حرکت میدادند که اجزای بدنش قابل جدا شدن و تبدیل شدن به اشیا و حالتهای مختلف را داشت. به لحاظ مضمون، شباهتهای زیادی با «هوموریباس» داشت. شک دارم خاطره دیدن هوموریباس، به همان اندازه در ذهن من باقی بماند... چه حیف !
خب فازِ یاسرِ خاسب همین دل‌مشغولی‌های انسان‌های بدوی است در واقع و فک نمی‌کنم آن‌چنان هم که شما می‌گویید کم‌عمق بوده باشد. بیش‌تر در ساحتی است که بسیاری از ما به آن علاقه‌ نداریم :)
۱۲ تیر ۱۳۹۳
این رو هم بگم، میدونم این ایرادی که گرفتم شاید کمی سخت گیرانه است در مقایسه با تمام چیزهای خوب و دلچسب این نمایش.
حسرت (و نه گلایه) من، نبود اون تلنگر و «تاثیر گذاری» با وجود فراهم بودن پتانسیل بالا در این نمایشه. مثل اینکه شما از یه ژنراتور خوب و قوی، فقط برای روشن کردن یه لامپ استفاده کنی.
۱۳ تیر ۱۳۹۳
شاید واقعن اون تلنگره رو کم داره. نمی‌دونم واقعن.
۱۳ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید