در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | طیبه محسنی: پیرو نگاشته های پررنگ شده قبلی اینجانب بیانیه؛ با سلام و سپاس از تمام
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:00:26
پیرو نگاشته های پررنگ شده قبلی اینجانب
بیانیه؛ با سلام و سپاس از تمام دوستانی که از این حرکت حمایت کرده و به این گروه اعتماد نمودید.
خوشبختانه جلسه در روز جمعه و با حضور اکثر دوستان برگزار شد ومواردی مانند شرایط موجود، بهره گیری بیشتر از امکانات سایت( مانند گزینه گزارش)پیشنهاد ارائه امکانات بیشتر( مانند رتبه بندی و جستجو و ..) بررسی شد و برای جلوگیری از اقدامات عجولانه، مقرر شد که این گروه پیشنهادات دقیقتر خود را مکتوب نموده و در اختیار سایر اعضای آن قرار دهند.
بدیهی است هر حرکت ریشه ای نیازمند شکیبایی و صرف وقت و انرژی است و امیدوارم شما سروران گرامی در پیمودن این مسیر همچنان همراه و حامی ما باشید.
سپاس از همراهیتان
چقدر عالی که بین همه غرغر کردن های ما شما این برنامه رو گذاشتید تا شاید شرایط مطلوب تری برای همه ایجاد بشه. ممنون از بابت زحمت و پیگیری هاتون :)
۰۹ مهر ۱۳۹۳
با پوزش از تاخیر فراوان، ممنون از نظر لطف شما مریم عزیز و به امید بهتر شدن
۱۴ مهر ۱۳۹۳
حالا دیگر یک ماه از حرکت ریش سفیدی می گذرد بدون اینکه خبر و حرکت جدیدی در این زمینه از طرف شما و هم از طرف تیوال اتفاق بیفتد...پروفایلها همچنان همانطور است و اتفاق معناداری نسبت به قبل رخ نداده .......حرکت جمعی ما ایرانیان در شروع با اشتیاق و جوش و خروش است اما به زودی همه چیز فراموش میشود...... نه پروفایل ها درست شدند و نه امکانات جستجو و امتیازدهی راه افتاد و یا اینکه دست کم خبرش در راه باشد! ....حیف
۱۳ آبان ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید