در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد ظلی درباره کتابها: بالاخره خودم کمی اطلاعات درباره این نمایش پیدا کردم! :) قصه‌گویی له
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:31:55
بالاخره خودم کمی اطلاعات درباره این نمایش پیدا کردم! :)

قصه‌گویی لهستانی‌ها در سالن اصلی تئاتر شهر/ نمایش «کتاب‌ها» از پنجشنبه به جشنواره می‌آید

خبرگزاری آنا: نمایش «کتاب‌ها»، تولید کمپانی کومونا از کشور لهستان، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روبط عمومی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، این نمایش که پیش از این در جشنواره‌های مختلف لهستان چون کراکوف، بیالیشتوک و هنرهای معاصر شرکت کرده است، با یک گروه 11 نفره در سالن اصلی تئاتر شهر ... دیدن ادامه ›› اجرا می‌شود.

مهم‌ترین نکته در اجرای این اثر، قصه‌گویی است. گروه نمایشی بدون هیچ مقدمه‌ای به سراغ قصه‌گویی می‌رود و تماشاگر را وادار می‌کند با علاقه ببیند و کشف کند.

این نمایش در سه بخش به تصویر کشیده می‌شود. بخش نخست، «کتاب مخترع»، به ریچارد با کمینستر فولر (آرشیتکت آمریکایی) که گنبد ژئودزیک (گنبدِ ساخته شده با سطوحِ هندسیِ) را ابداع کرده، تقدیم شده است. او نویسنده کتاب «زمین، فضا پیما» است که جایگاه سیاره زمین در جهان هستی را بررسی می‌کند.

بخش دوم نمایش، «کتاب آتش انداز»، داستان یک امپراتور چینی را بازگو می‌کند. این امپراتور، ناوگان عظیمی می‌سازد که توانایی سفر دور دنیا و تصرف همه آبهای جهان را دارد. اما او تنها کاری که می‌کند، فرستادن هدایای مختلف برای پادشاهان هند و موگادیشو است. بعد از آن هم دستور می‌دهد که همه کشتی‌ها سوزانده شوند.

بخش آخر این نمایش، «کتاب باغ» است که در جستجوی آرامش و صلح، بعد از به انجام رساندن درست کارهاست. این مکان جایی در میانه (برزخ) است. ولی حتی آن‌جا هم آن طور که باید باشد، نیست.

نمایش «کتاب‌ها» از کشور لهستان، ساعت 20 پنجشنبه نهم بهمن ماه، نخستین اجرایش در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر را تجربه می‌کند و دو شب بعد هم روی صحنه می‌رود.


منبع: http://old.ana.ir/Home/Single/140580
خدا کنه دیالوگ محور نباشه به زبان بصری قصه گویی کرده باشه :)
۰۹ بهمن ۱۳۹۳
حرمت مهمان بودن و هم چنین حرمت زحمتی که برای اون کار کشیده میشه ترک کردن سالن هیچ فرقی با هو کردن اون کار نمیکنه
۱۰ بهمن ۱۳۹۳
دقیقا
۱۰ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید