در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی عبدالرحیم درباره نمایشنامه‌خوانی دیروز، امروز، فردا: به به چه خبر مسرت بخشی! عزیزان تیوالی مجددا یک نمایشنامه خوانی دیگه ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:04:43
به به چه خبر مسرت بخشی!
عزیزان تیوالی مجددا یک نمایشنامه خوانی دیگه که یقین دارم (با تعریفهایی که از شاهین نصیری عزیز از بابت نمایشنامه ی این کار شنیدم) از کار قبلی قوی تر و حرفه ای تر و بهتر ظاهر خواهید شد را می خواهند اجرا کنند.
از الان لحظه شماری می کنم برای دیدن این نمایشنامه خوانی...
امیدوارم یک اجرای عااااااااالی رو ازتون ببینم و شاهد درخشش همگی شما رفقای جان باشم..
با آرزوی بهترین ها برای تک تکتون...



پ.ن: فقط یه خواهش دارم که یک اجرای دیرتر از زمان حاضر هم اضافه بفرمایید تا برای افراد پر مشغله ای مثل بنده، امکان اومدنم سهل الوصول تر باشه.
تبریک تبریک تبریک

با علی بابت ساعت دیرتر موافقم ، البته من از هول دیدن کار همین ساعت رو تهیه کردم :)
انشالا چشمم به دیدار همه دوستان گلم من جمله شما علی عزیز و میترای نازنین روشن بشه
۰۶ خرداد ۱۳۹۴
منظورم فقط افراد مشخصی هستند که به نظرات من جواب می دهند همیشه...راستی ممنون که به نظرم جواب دادی منفی!!:)
۳۰ تیر ۱۳۹۴
من با اون قسمت از نظرت که میگی : "آثار ایشون بیشتر تکیه بر بار اقتباس و نوستالژیه ،آکنده از ممیزیهایی که صرفا با هدف جذب گیشه و دیده شدن و زبانزد شدن ایشون وجود داره و جالبه که خیل عظیمی از تماشاچیان به خاطر این B 6 هاست که هستند!" مخالفم!
من 12 سال هستش که کارهای محمد رحمانیان از "آواز قو" و " فنز" و "عشقه" رو دنبال می کنم تا نمایشنامه خوانی "مجلس ضرب زدن" و "شب سال نو" و "سینماهای من" و به توانایی های این فرد در نوشتن متن و کارگردانی ایمان دارم! اما متاسفانه بعد از برگشتش از کانادا فقط برای اجرای اول نمایشنامه خوانی "شب سال نو" و "مجلس ضربت زدن" و تاترهای "آرش ساد" و سه اپیزود "ترانه های قدیمی" و "دو اپیزود "ترانه های محلی" و تاتر-کنسرت "در روزهای آخر اسفند" این فرد وقت و انرژی گذاشته و بقیه ی کارهاش فرسنگها از اون محمد رحمانیان که می شناختم فاصله داشته است. ولیکن با این اوصاف من ازش قطع امید نکردم و به خاطر عبور از ممیزی ها به دیدن تاترهاش نمی رم!
۳۰ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید