در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Marillion درباره از غذاتون لذت بردید آقایون؟: همیشه بهترین خاطرات نمایشی من , دیدن آثار غافلگیر کننده خارجی جشنواره
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:39:41
همیشه بهترین خاطرات نمایشی من , دیدن آثار غافلگیر کننده خارجی جشنواره ها بوده ..کارهایی که تا چند لحظه مانده به شروع آنها , ابدا و اصلا هیچ اطلاعی از داستان و یا کیفیت اثر ندارید و با شروع نمایش ... Booom ! :) بسیار حیرت زده خواهید شد ...

یکی از این آثار نمایشی به نام از غذاتون لذت بردید آقایون؟ که با یک بازیگر اجرا شد , به نویسندگی و کارگردانی پائول سریس از کشور اسلواکی که به زبان انگلیسی , روایت میهمانی صرف غذای سفرای دو کشور به همراه محافظین آنها در یک رستوران بود که عجیب ترین رستوران جهان محسوب میشه ! :)

در این رستوران , عجیب ترین پیشخدمت هایی که میشه تصورشون کرد حضور دارن .. مثل یکی که از شدت لاغری و ضعف ظروف غذا را با پشتش روی زمین هل میده تا به سر میز بیاره و با باز شدن در آشپزخانه و ورود جریان هوا , باد اونو میبره و باید به پایه میز آویزان بشه ! و یا پیشخدمتهایی با تیک عصبی .. یا با ریش خیلی بلند برای طبخ و نگه داری قاشق و چنگال و میکس غذا ! و تنبل .. و یا به شدت بد بین و یا دعوایی .. و کسی که عادت به نگه داشتن ظرف های غذا در بالای سرش داره که دست خودش هم به اونها نمیرسه و از بقیه کمک میگیره ! .. و یا پیشخدمتی که به صورت کاملا خم شده به سمت عقب حرکت میکنه ! رزمی کار Martial Arts Artist ! حتی مگسی که روی میز غذا حاضر میشه ! و یا یک زامبی واقعی ! ( که خیلی مورد علاقه من بود ) همگی با بازی و فیزیک بدن حیرت انگیز ... دیدن ادامه ›› یک بازیگر هنرمند در این رستوران وجود دارند و تمرین میکنند که چگونه به شایستگی هر چه بیشتر ! از آن دو سفیر پذیرایی بکنند.

جالب قبل از اینکه به دیدن این نمایش برم داشتم به آخرین آلبوم گروه موسیقی Pendragon گوش میدادم و یکی از آهنگها به نام Faces of Darkness به خوبی یادآور خصوصیات یکی از پیشخدمتهای خوب و مورد علاقه این رستوران بود ..

من امیدوارم شرایط اجرای عمومی اینگونه آثار خارجی جشنواره ها فراهم بشه و همه از آنها دیدن کنند و طبق صحبتی که داشتم و خودشون هم اعلام کردند اولین بار بود که به کشور ایران و به طور کل به این قاره می آمدن ! :))

چه خوب که تجربه ی دیدن این نمایش روباما به اشتراک گذاشتید گاها درمورد اجراهای دانشجویی همیشه تردیدی در کیفیت و نحوه اجرا ودکور وجود داره که امسال حداقل برای من با دیدن دوکار برطرف شد امیدوارم سالهای بعد اجراهای بیشتری رو بتونیم ببینیم ولذت ببریم ...
۱۳ خرداد ۱۳۹۴
اردشیر عزیز ممنونم :) و دیدن نمایش لوکاس آمنوس و همینطور نمایش کشور گرجستان در کنار شما عزیزان باعث افتخار بود..

۱۴ خرداد ۱۳۹۴
برای من هم همینطور ...به امید دیدار مجددتون
۱۴ خرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید