در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | آیدا خمان درباره نمایش فهرست: راستش من نقدی نمی نویسم من فقط نگاه و احساسمو میگم دفعه اولی بود که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:01:06
راستش من نقدی نمی نویسم من فقط نگاه و احساسمو میگم
دفعه اولی بود که به تماشای کار جناب ثروتی می نشستم خوشحالم که نمایش " فهرست " استارتی شد برای دیدن و لذت بردن از هنر ایشون . وقتی که در لابی سالن حافظ منتظر بودم که سانس مورد نظر شروع بشه و به دیدن کار بنشینم هرگز تصور نمی کردم 150 دقیقه انقدر با سرعت و با لذت از پسِ هم بگذرند .

بعضی از نمایشها جوری اند که واقعا حس می کنی داری " نمایش " رو با تک تک سلولهای وجودت حس می کنی فهرست از اون دسته نمایشها بود برای من .
تمام بازیها . موسیقی و نور پردازی عالی بودن و بهتره بگم قوی بودن
کلاً از تمام عوامل گروه خصوصا جناب ثروتی تشکر می کنم و خسته نباشید و تشکر ویژه به بیتا نجاتی عزیز دارم، بیتای نازنین امیدوارم هر روز بدرخشی مثل همون روز که روی صحنه به زیبایی درخشیدی عزیزم .
بعضی از نمایشها جوری اند که واقعا حس می کنی داری " نمایش " رو با تک تک سلولهای وجودت حس می کنی فهرست از اون دسته نمایشها بود برای من .

عالی بود آیدا جان

مرسی از نوشته ی زیبات

ممنون
۲۴ خرداد ۱۳۹۴
سپاس فراوان جناب مریلیون گرامی ، بی شک یکی از خوشبخترینهام با داشتن دوستان نیکی چون شما .
۰۷ تیر ۱۳۹۴
باعث افتخار بزرگی هست برای من خانم خمان ..
۰۷ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید