در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | عرفان تحریری درباره نمایش کالیگولا: سلام دوستان من یکشنبه کالیگولا رو دیدم با توجه به این که من در بحث
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:04:54
سلام دوستان

من یکشنبه کالیگولا رو دیدم
با توجه به این که من در بحث قیمت بلیط قبل شروع نمایش شرکت کرده بودم و گفتم که بی طرفانه کار رو می بینم و نظرم رو می نویسم، پس الوعده وفا...

هرچه از جادوی این اثر روی روح و روانم بگم براتون کم گفتم... من رو به دنیایی دیگه برد و به عمق لایه های احساسی من نفوذ کرد. جایی که شاید تا به الان احساسشون نکرده بودم و منو به شدت تحت تاثیر قرار داد. ساعت به سرعت گذشت و من در حسرت تماشای مجدد و مجدد لحظه های رویایی برای این نمایش دست زدم. فضاسازی در این اثر فوق العاده بود و از خود گذشتگی بازیگر ها روی صحنه آدمو به وجد می آورد. با افتخار می گم که این نمایش بهترین نمایشی بود که من تا به حال تماشا کرده بودم و برای ۱۰ شهریور همراه با ۲۵ نفر از دوستانم که دعوت من رو قبول کردن مجددا به تماشای این نمایش ... دیدن ادامه ›› خواهم نشست.

و اما دو موضوع مورد بحث پیشین:

۱- قیمت: باید بگم با توجه به شکل اجرا که دوست ندارم لو بدم و باقی مسائل با وجود اینکه می شد کمتر هم باشه اما میشه ۴۵ تومن رو آخرین قیمت از بازه قیمت های قابل قبول برای این نمایش دید. اما اینکه به نظر من این تجربه ۴۵ هزار تومان یا حتی بیشتر هم می ارزید باعث نمیشه به افرادی که بسیار علاقه مند و با استعداد هستند و ممکنه این مبلغ براشون زیاد باشه و کارو نبینن فکر نکنم (این مبلغ برای من هم زیاده). والبته بگم که من از ردیف ۲ همکف کارو دیدم و جام عالی بود. اما بالکن روبرو (که در بلیط فروشی تبدیل به انتهای همکف شد) و مخصوصا دو ردیف کنار بالکن واقعا دیگه ۴۵ تومن نمی ارزید. همین طور برای بلیط بدون صندلی که روی پله نشستند هم این قیمت زیاد بود.

۲- سالن: صندلی ها گرچه فوق العاده نبود ولی قابل تحمل بود. جای پارک بسیار راحت و زیاد بود. فضای بیرونی عالی بود (قیمت های کافه بیرون سالن هم بالا بود). اما صحنه معمولی بود. امنیت دو ردیف بالکن کناری برای خروج اضطراری بسیار پایین بود. اما با توجه به خصوصی بودن سالن در کل برای من قابل قبول بود.

و اما وصیت آخر: کالیگولا با ارزشترین تجربه ایست که با ۴۵ هزار تومن می تونید به دست بیارید و واقعا حس نمایش این احساس رو به شما خواهد داد که گروه نمایشی در مقابل این قیمت برای شما هرآنچه در چنته داره به کار می گیره...

پ . ن : صابر ابر.... صابر ابر.... صابر ابر.... :دی
سلام، ببخشید یعنی ردیفهای 7و8و9 در بالکن قرار گرفته؟
۲۹ مرداد ۱۳۹۴
سلام، بله در بالکن هستند اما دوستانی که از این ردیف ها نمایش را دیده اند راضی بودند. نگران نباشید...
۲۹ مرداد ۱۳۹۴
ممنون از پاسخگوییتون...:)
۲۹ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید