در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | عرفان تحریری درباره نمایش کالیگولا: روزنامه شرق: کالیگولا در «هما» نماند لغو اجرای یک تئاتر به دستور
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:02:33
روزنامه شرق:

کالیگولا در «هما» نماند

لغو اجرای یک تئاتر به دستور اماکن

شرق: کالیگولا به «هما» نرفت. سریال توقف اجراهای تئاتر به بهانه‌های مختلف، از دو هفته پیش با توقف اجرای «پینوکیا»، به کارگردانی شهره سلطانی، در نمایش‌خانه ایرانشهر شروع شد، با «پپرونی برای دیکتاتور»، به کارگردانی خسرو احمدی، در همان نمایش‌خانه و همچنین با «ترانه‌ای در انتهای کوچه تاریک»، به کارگردانی ناصح کامکاری، ادامه یافت و نهایتا به «کالیگولا»ی همایون غنی‌زاده در سالن تازه‌تأسیس هما رسید. روز گذشته خبرگزاری‌ها، خبر از اجرانشدن این ... دیدن ادامه ›› نمایش دادند. ایلنا نوشت این سالن پلمب شده درحالی‌که همایون غنی‌زاده، کارگردان «کالیگولا» و صاحب این سالن تئاتر، در گفت‌وگو با «شرق» این موضوع را تکذیب کرد. او عصر روز گذشته در گفت‌وگویی تلفنی گفت:«تا این لحظه، سالن هما پلمب نشده، فقط اماکن به دلیل صادرنشدن مجوزش برای این سالن، از ما خواسته فعلا اجرایمان را متوقف کنیم و هنوز سرنوشت این اجرا طی روزهای آینده مشخص نیست».
نمایش «کالیگولا»، کار همایون غنی‌زاده که این‌روزها در سالن تازه‌تأسیس «هما» روی صحنه بود، اول شهریورماه روی صحنه نرفت. این نمایش که از روز ٢٠ مردادماه اجرای خود را آغاز کرده بود، در حالی روی صحنه نرفت که بلیت‌های این نمایش تا چندروز آینده فروخته شده است.
درحال‌حاضر گروه اجرائی مشغول حل‌کردن مشکل اجرای خود هستند و در تلاش‌اند با حل این مشکل، به‌زودی اجرای خود را از سر بگیرند. احتمال می‌رود این نمایش با حل مشکلش، در سالن دیگری اجرای خود را ادامه دهد.
«کالیگولا» بر اساس یکی از مشهورترین نمایش‌نامه‌های آلبر کامو، نویسنده فرانسوی و با طراحی و کارگردانی همایون غنی‌زاده اجرا می‌شد. این نمایش در سالن تازه‌تأسیس «هما» که سالنی خصوصی در خیابان ولیعصر(عج) بود، روی صحنه می‌رفت.
این نمایش که در بهار سال ١٣٨٩ اجرا شده بود، این‌‌بار با چینش جدید بازیگران و با بازی صابر ابر، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، امیر جدیدی، پانته‌آ پناهی‌ها، رامین سیاردشتی، جواد نمکی، مهدی کوشکی، داریوش موفق، علی باقری و فرشید شایسته روی صحنه بود.

http://sharghdaily.ir/News/71591/%D9%84%D8%BA%D9%88-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%A6%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%DA%A9%D9%86
سالنی دیگر...ردیفی دیگر...صندلی دیگر
به نظر می رسد جناب غنی زاده بایک چالش جدید و جدی روبروست.
۰۳ شهریور ۱۳۹۴
چقدر حیف ...
۰۴ شهریور ۱۳۹۴
واقعا حیففففففففففف
۰۴ شهریور ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید