در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فربد اهورابنده درباره نمایش زیرزمین: واقعا جای تعجب دارد که چنین نمایش دغدغه مند و فوق العاده ای با متن خوب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:02:49
واقعا جای تعجب دارد که چنین نمایش دغدغه مند و فوق العاده ای با متن خوب و بازی های به شدت درخشان دو بازیگرش -که سالن نسبتا خالی تئاتر باران هم دلسردشان نکرد و از انرژیشان نکاست- این گونه مهجور بماند -آنطور که اطلاع دارم در سالن قبلی هم حال و روزش به همین شکل بوده است- ولی خوب الان به مرکز شهر آمده و علاقه مندان به تئاتر دیگر بهانه ای برای ندیدنش ندارند...امیدوارم در روزهای آتی اجرای این نمایش، سالن باران مانند همیشه مملو از تماشاگر باشد...

تا به حال راجع به هیچ نمایشی در تیوال ننوشته ام چون دانشش را ندارم ولی این نمایش به گونه ای تکانم داد و به عمق وجودم نفوذ کرد که بر آن شدم تا با تبلیغش، دینم را نسبت به آن ادا کنم.

شدیدن برید ببینیدش، امیدوارم مثل من لذت ببرید...
آقای اهورابنده عزیز
از این همه مهربانی شما سپاسگزاریم.گروه موج برای گرفتن این 5 اجرا سختی های زیادی را متحمل شد و اگر همکاری مدیران تماشاخانه باران نبود همین هم میسر نمی شد اما به جان خریدن همه این مشکلات تنها برای این بود که پذیرای دوستان بیشتری باشیم که متاسفانه نشد. هر چند وجود دوستانی چون شما هم کافی است تا خستگی این دوماهِ پر مشقت بر تن ما نماند.پاینده باشید.
۱۰ شهریور ۱۳۹۴
خانم مینای عزیز؛
البته آنچنان اطلاعاتم دقیق نیست ولی فکر میکنم به دلیل استقبالی که آخر آن هفته از نمایش شد آن را تمدید کردند...بنده صرفا دورادور طبق نظرات دوستان در تیوال این نمایش را دنبال میکردم و در اجراهای سالن قبلی حضور نداشتم. البته اگر آنطور که شما میگویید باشد و استقبال از آن همیشگی بوده، باعث خوشحالی بنده است، و البته در این صورت من اشتباه کرده ام.
۱۱ شهریور ۱۳۹۴
دوستان عزیز تنها دو اجرای پایانی زیرزمین در خانه موزه انتظامی با استقبال روبروشد که یک روز هم تمدید کردیم.با سپاس
۱۲ شهریور ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید