در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سیاوش حیدری درباره نمایش توریست: """ مرام نامه ی شهر ورونا """ با سلام
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:34:47
""" مرام نامه ی شهر ورونا """

با سلام و احترام خدمت شما گردشگر گرامی

احترما یادآور می شوم که شما گردشگر عزیز به سبب تماشای نمایش رومئو و ژولیت ( که بی هیچ اغراقی بهترین متن نمایشی همه اعضار نوشته شاعر سترگ بریتانیایی ویلیام شکسپیر است ) به شهر ورونا تشریف فرما شده اید. ضمن عرض خوشامدگویی از جانب همه ی شهروندان شهر، نکاتی را به اختصار یادآور می شویم:
1. تماشای هرگونه نمایش رومئو و ژولیت که مورد تأیید اینجانب،امیر شهر ورونا نباشد از درجه ی اعتبار ساقط است.
2. در صورت مشاهده ی تخلف برخورد قانونی صورت ... دیدن ادامه ›› خواهد گرفت
3. اجرای نمایش رومئو و ژولیت در شهر ورونا صرفا از نوع کلاسیک و در تنها آمفی تئاتر شهر اجرا می گردد. در صورت هرگونه پیشامد دیگری مراتب به شما گردشگر عزیز اطلاع داده خواهد شد.

نکته: این تعهد نامه صرفا در جهت امنین شما گدرشگر محترم تهیه گردیده است و ارزش دیگری ندارد. گرفتن هرگونه کپی از آن فاقد اعتبار است.

پ.ن : لازم به ذکر است که بدون تردید، نمایشنامه ی رومئو و ژولیت بهترین اثر دراماتیک تاریخ ادبیات است. نتیجتا در شهر ورونا هیچ اثر دیگری شایسته رقابت با این اثر نمایشی نیست. مشاهده هرگونه خطایی ( چه از سوی شما تماشاگر حترم و چه از سوی مردم شهر) پیگرد قانونی دارد و جزایی سخت در پی خواهد داشت.

در پایان ضمن عرض خوشامدگویی شما را به تماشای نمایش اصیل رومئو و ژولیت کلاسیک دعوت می کنم و امیدوارم که از اجرا کمال لذت را ببرید.

با احترام
امیر شهر ورونا