در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید نوری درباره نمایش آوریل ۱۹۱۲: اجرای امشب 4 دیماه رو تماشا کردم. از تاخیر در اجرا و ناهماهنگی ها که ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:44:53
اجرای امشب 4 دیماه رو تماشا کردم. از تاخیر در اجرا و ناهماهنگی ها که بگذریم ، از اجرا راضی بودم و باید یه خسته نباشید ویژه بگم به دو کارگردان این نمایش و بعد از اونها به بازیگران .
مدتی بود که دنبال تئاتری شلوغ و چالش برانگیز بودم، چون از اجراهای ساده و روتین خسته شدم ، و باید بگم این نمایش بخوبی تونست این حس رو در من زنده کنه.
به نظرم متن نمایش اونقدر خاص نیست که به یاد بماند، یک داستان که شاید بشه در 5 سطر خلاصه کرد ، حتی در برخی صحنه ها بطور مکرر با دیالوگهای تکراری مواجه میشویم ، بنابراین میتوان تصور کرد که موضوع نمایش و دیالوگ ها چندان خاص و به یادماندنی نیستند. اما چیزی که این کار را برای من جذاب میکرد ، سبک پیچیده ی اجرا و کارگردانی بود .اجرایی بسیار پویا و پرتحرک، سرشار از فلش بک، تغییرات آنی فضای داستان و همچینین صداها و اجراهایی که در پس زمینه ی نمایش قرار میگرفت. شاید برای برخی تماشاگران این موضوع چندان جذاب نباشد اما برای من توجه به چندین فضا بطور همزمان و دقت به اجراهای افرادی که در پس زمینه بدون دیالوگ در حال اجرای بازی خود هستند بسیار جذاب بود. البته در برخی صحنه ها شلوغ شدن بیش از اندازه دیالوگهایی که با هم تداخل میکرد شاید از حوصله تماشاگر خارج شود.
اگر قصد لذت بردن از این نمایش را دارید ، شما نیاز به یک ذهن تحلیلی خواهید داشت تا در هر صحنه علاوه بر توجه کردن به دیالوگها و حرکات بدن بازیگر اصلی، به بازیهای دیگری که در زیرمتن درحال اجرا هستند نیز توجه کنید و گاها" نگاهاتان را از این سمت صحنه به سمت دیگر صحنه معطوف کنید.
با توجه ... دیدن ادامه ›› به سخت بودن اجرای این نمایش، از نظر من بازی ها بسیار قابل قبول و خوب بود . نورپردازی خوب و انتخاب موسیقی نیز مناسب بود. بخصوص شروع نمایش با کاری از Olafur Arnalds که اگر اشتباه نکنم باید کار This Place Was A Shelter برای من دلنشین بود.
مرسی از شما جناب نوری که به دیدن نمایش ما آمدین .. بابت ناهماهنگی ها از شما عذرخواهی میکنم..
۰۵ دی ۱۳۹۴
درخت شیشه‌ای آلما، کارگردان: فرید قادرپناه ... به زودی
۰۶ مرداد ۱۴۰۰
دوست عزیز گروه تئاتر «ریگولیتو»، نمایش تازه‌ی ما به نام «پناه‌کاه» از ۲ تیر در تماشاخانه‌ی ایرانشهر اجرا خواهد شد. امیدواریم شما را در سالن نمایش ببینیم.

لینک تیوال: https://www.tiwall.com/p/panahkah2
۲۶ خرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید