در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد حسین رحمتی درباره نمایش ناسور: کم پیش اومده که من راجع‌به تئاتری نظری ثبت کنم ولی نتونستم برای این مو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:21:38
کم پیش اومده که من راجع‌به تئاتری نظری ثبت کنم ولی نتونستم برای این مورد جلوی خودم رو بگیرم.
بر خلاف خیلی ازدوستانی که در نظراتشون از این نمایش بسیار تعریف و تمجید کردند، بر خودم لازم دونستم تا این مطلب رو تایپ کنم.
تنها چیزی که توی این نمایش خوب بود، بازی‌های بازیگران بود (مخصوصا سرکار خانم ادبی) که با توجه به سبقه‌ای که از آن‌ها سراغ داشتم چیز بعیدی نبود، ولی نقص‌ها با شروع نمایش یک به یک شروع شدند، اولین مورد صدای ساز ها بود که در برخی موارد این‌قدر بالا می‌رفت که شنیدن صدای بازیگران مشکل می‌شد (البته فضای سالن هم زیاد آکوستیک نیست و پخش‌شدگی صدا خیلی نامنظم صورت می‌گیره). مورد بعدی ستون های دکور بودند که دید رو برای تماشاگرهای باکس های کناری خیلی بد می‌کرد.
در انتها اینو میتونم بگم که ایرادات صدا و دید قابل تحمل بودند، ولی چیزی که بیشتر از همه منو اذیت کرد نمایش‌نامهٔ ضعیف این کار بود، واقعا اگر آدمی با مشغولیات زیاد هستید وقتتون رو برای دیدن نمایشِ بهتر صرف کنید
امشب اجرایی دیدم فراتر از انتظارم واقعا باید به تک تک اعضای گروه تبریک گفت به جرات میگم اجرایی بسیار قوی و در زمره بهترین ها در سال جاری بود
البته تنها انتقاد بنده به سالن اجرا بود و بس...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
کاملا با ایرادات ساز و صدا موافقم
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
جناب‌ کی‌نژاد من نظر شما راجع‌به نمایش رو خوندم ولی با قسمت‌هاییش موافق بودم، مخصوصا قسمتی که در مورد سردرگمیِ تماشاگر بود.
در دیدگاه من نمایش‌نامه جامع چهار مرحله کلی داره، یکم مقدمه، دوم جریان، سوم اوج و چهام قسمت‌ جمع‌بندی
که اغلب مقدمه ها کوتاه و در حد چند دقیقه هستند و زمینه را برای مراحل بعدی فراهم می‌کنند، قسمت جریان، ماجرای اصلی داستان است و اوج بخشی از جریان می‌شود که اوج احساسات بازیگران را بیان می‌کند.قسمت چهارم هم که از اسمش مشخصه که باید یک پایان جامع رو برای بیننده تداعی کنه.
در نمایش ناسور قسمت اوج عالی بود ولی بخش های زیادی از قسمت جریان و جمع‌بندی به شدت ضعیف بودند. انگار که نویسنده از روی قسمت اوج به داستان پردازی برای قسمت های دیگر پرداخته بود.
نمایش‌نامه بد چیزی در ذهن ندارم ولی اگر بخواهم نمایش‌نامه خوب مثال بزنم، نمایش هایی مثلِ هتلی‌ها، اسم، مرگ‌فروشنده، مردی برای تمام فصول، عامدانه‌عاشقانه‌قاتلانه و کلی تئاتر محبوب دیگه نام می‌برم
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید