در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد امین حریریان درباره نمایش هملت در روستای مردوش سفلی: البته بنده شاگرد آقای خامنه ای هستم و صحبت کردنم درباره ی این تئاتر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:22:47

البته بنده شاگرد آقای خامنه ای هستم و صحبت کردنم درباره ی این تئاتر جسارته. اما دیشب که به تماشای این اثر نشستم دلم نیامد چیزی در بابش ننویسم.
اولین چیزی که مرا جذب کرد متن این نمایش بود که به شدت جذاب و بی نقص نوشته شده بود. گرچه من اصل متن رو نخوندم اما بی شک مطمئنم این گروه توانا به خوبی از پس آن برآمده اند. و من بابت این انتخاب هوشمندانه ی آقای خامنه ای. به ایشان تبریک می گویم.
اما در مورد اجرا...
کارگردانی آقای خامنه به دور از میرانسن ها و ایده های اضافی ست. همه چیز ساده و کافی است و استفاده از پروژکتور و انتخاب هوشمندانه ی فیلمی مستند به شدت بر جذابیت کار می افزاید. نمایش شما را می خنداند اما هر بار که میایید کمی با این خنده خوش بگذرانید اتفاقاتی خنده را بر لبانتان خشک می کند و اینگونه حس همدردی بیشتری در شما به وجود می آید. صحنه به شدت ساده است. اما این سادگی نه تنها ضعف کار نیست بلکه قوت آن یه حساب می آید. ایشان به جای استفاده از ایده های هزینه بر و بی خودی ، از ایده های ساده و ریزی استفاده نموده اند که به شدت تاثیر خود را دارند. مثل سرودهایی که به زبان (اگر اشتباه نکنم) صربی توسط بازیگران خوانده ... دیدن ادامه ›› می شود.
مشخص است که با بازیگرها (که همگی جوان و آینده دار هستند) تمرین زیادی شده و به همین خاطر بازی همه به دل می نشیند.
در کل به عقیده ی بنده این نمایش می تواند الگوی بسیار خوبی برای کسانی باشد که به دنبال تئاتر علمی هستند و دیگر حالشان از کارهای پرخرج و پر از دنگ و فنگی که محتوی در آن ها گم شده است به هم می خورد.
خسته نباشید گروه #اگزیت_نروژ