در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نغمه درباره نمایش می سی سی پی نشسته می میرد: دیشب این اجرا را دیدم و جالب بود. باعث خوشحالی است که تئاتر واقعاً دار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:02:09
دیشب این اجرا را دیدم و جالب بود. باعث خوشحالی است که تئاتر واقعاً دارد پیش میرود...
به نظر مخاطب عام که نظر تخصصی ندارد یک نقد کاریکاتوری از سینمای هالیوود در دهه هفتاد؟؟؟ بود. برای زمان حاضر، خصوصاً زمان ما که عموماً تئاترها قرار است در لفافه حرفی در این مورد بزنند صحبتی نداشت و ادعایی هم نداشت. تئاتر طولانی بود ولی جالب این که برای مخاطب عام خیلی هم خسته کننده نبود و چه خوب که ساعت 6 شروع شد. از تاثیرگذارترین صحنه ها می توان به صحنه یکی مانده به آخر اشاره کرد: رقص تانگوی سن کلود با مردی که لباس دیوانگان را پوشیده و در آستانه مرگ است، پس از آن که صفحه مورد علاقه او را شکسته است. نماد بیرحمی تلخ و تهوع آور... و صحنه ای که آناستازیا در حالت مرگ هم به بیگناهی اش اصرار دارد، اصراری که بیننده را به چالش می کشد که نکند در مورد این زن اشتباه کرده است؟ خدای من.....!!!!
و در مجموع شب خوبی بود برای بینندگان.
هادی امینی، سارا سلامی و علی ابوطالبی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید