در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Aida.j درباره نمایش دیابولیک: رومیو و ژولیت: سلام و خسته نباشید. من یه سوال داشتم. من برای این تئاتر بالای پنج تا ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:18:46
سلام و خسته نباشید. من یه سوال داشتم. من برای این تئاتر بالای پنج تا بلیط خریدم و تو قسمت دریافت بلیط برای چاپ فقط یه برگه به من نشون داد برای چاپ که کد خرید و اسم صندلیارو نوشته بود با تائید پرداخت. درواقع به عنوان رسید خرید بود. من با همون برگه برم سالن نمایش مشکلی نداره ؟ ممنون میشم زودتر جواب بدین
فرشته چالاک این را خواند
Aida.j این را دوست دارد
سلام
یادداشتی درباره نمایش شازده کوچولو به کارگردانی مهرداد خامنه ای
وقتی در دل صحرای آفریقا هواپیما به فرود اجباری وادارت می‌کند، وقتی از آدم‌ها و زندگی شهری خسته شده‌ای، وقتی از کسانی که با دل بستن به مادیات و خودخواهی از پاکی و خوی انسانی دور افتاده‌اند خسته شده‌ای، آن زمان است که "آدم بزرگ‌ها" را مسخره می‌کنی و در این میان با فانوس‌بانی که نمادی از انسان امروزی‌ است روبرو می‌شوی، انسانی که درگیر توسعه، صنعت، زندگی ماشینی و روزمرگی شده است.
او در این حجم عظیم تکنولوژی و قوانین مختلف و مشخص که به ظاهر مایه‌ی رفاهش است اما در واقع با نیازهای حقیقی او در تضاد است و آرامش ... دیدن ادامه ›› روح و روانش را سلب کرده غرق شده است. در متن می‌بینیم فانوس‌بان در حسرت لحظه‌ای خواب راحت است و حتی این ساده‌ترین خواسته هم برای او امکان‌پذیر نمی‌شود و این ثمره‌ی زندگی صنعتی است.
۰۴ دی ۱۳۹۵
گروه همیاری (support)
بانو صیادمقدم
برای بهره‌مندی کاربران بیشتر از نوشته شما، آن را به جای یک نظر پای دیوارنوشته دیگر، به صورت دیوارنوشته تازه پای برگه همان نمایش بنویسید.
۰۴ دی ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید