در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نرگس: یادداشت بنده بی آنکه قوانین اخلاقی سایت محترم تیوال را زیر پا گذاشته ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:57:59
یادداشت بنده بی آنکه قوانین اخلاقی سایت محترم تیوال را زیر پا گذاشته باشد، و بدون اطلاع به نگارنده از صفحه نمایش آیس لند زدوده شده. چرا؟ مگر نه اینکه قرار است افراد با توجه به مجموع نظر سایر تماشاگران نمایشی را برای تماشا برگزینند؟ آیا اگر فقط نظرات مثبت و تعریف و تمجید ها منتشر شوند در حق مخاطب جفا نکرده ایم؟ امیدوارم تیوال با پاسخی در شان خود و مخاطبانش از سلب اعتماد اینجانب جلوگیری کند و در غیر این صورت مهر تاییدی بر جانب داری های سودجویانه اش خواهد زد. شایان ذکر است که یادداشت ذیل در بخش گفت و گو نگاشته شده بود نه در بخش نقد کاربران. بنابراین می توان نتیجه گرفت که تیوال برخلاف رسالت یک شبکه ی اجتماعی تمایلی به گفت و گو ندارد:

متاسفانه به نظر می رسد این روزها ساده ترین مسیرها برای اجرا کردن یک نمایش انتخاب می شوند و در این بین متن هایی با قابلیت روایت هدف قرار می گیرند.
فرار از انتقاد به اجراهای این چنینی (با کمترین خلاقیت) یک پاسخ آماده دارد : "مونولوگ است دیگر. چه توقعی داری!"
در پاسخ باید این گونه گفت که چه خوب بود عوامل تولید نمایش های این چنینی با این قیمت های بالا به بهانه حمایت (!) از گروه های جوان هم که شده می رفتند و مونولوگ هایی که چه در متن و چه در اجرا پر از خلاقیت هستند و قیمتشان هم بسیار کمتر از نمایش آنهاست را تماشا می کردند. در این صورت بعید می دانم که تنها با تکیه به چند بازیگر شناخته شده حاضر می شدند چنین کارهایی را روی صحنه ببرند. چرا که قطعا توقع خودشان هم از اجرای مونولوگ بالا می رفت و کمی بیشتر تلاش می کردند!

پ.ن: ممنون از احسان کرمی که با بازی خوبش کمی از کسالت این اجرا کاست.


گروه همیاری (support)
درود بر شما
پاسخ به نوشته شما پس از پنهان شدن باید نگاشته می‌شد که فراموش شد و از این بابت پوزش می‌خواهیم....

قصد بر آن بود از شما خواهش شود این نوشته را که نقد کلی‌تر سرکار بر یک روند در تیاتر است تا خود این نمایش، به صورت کلی در بخش تیاتر نوشته شود به جای برگه یک نمایش خاص. از شما برای همراهی با تیوال و گارش دغدغه‌هایتان سپاسگزاریم.
۰۶ دی ۱۳۹۵
خواهش می کنم. امید است پس از این شاهد چنین کوتاهی هایی از سایت فرهنگی شما نباشیم. تذکر شما را در یادداشت جدیدم در برگه نمایش مذکور رعایت کردم. گرچه به زعم خود معتقدم دلیل کافی برای زدودن یادداشت قبلی وجود نداشت. پیروز باشید.
۰۶ دی ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید