در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کیان درباره نمایش پپرونی برای دیکتاتور: عجیب اینکه بانو لیلی رشیدی عزیز پیش از این خبر از احتمال اجرای مجدد نم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:57:21
عجیب اینکه بانو لیلی رشیدی عزیز پیش از این خبر از احتمال اجرای مجدد نمایش اسم در اردیبهشت ۹۶ را داده بودند و اینک مقارن با آن خبر و کمتر از یکماه از اعلام چنان احتمالی، شاهد بازاجرای نمایش پپرونی (بر اساس همان نمایشنامه) تلویحا ضمن تغییر نام کارگردان محترم از خسرو احمدی عزیز به علی احمدی هستیم با این تفاوت عمده که به بهانهٔ سالن نامرغوب پالیز بهای بلیت همین اثر در کمتر از دو سال رشد ۶۰ درصدی را حدفاصل ایرانشهر تا خیابان سپند تجربه می کند بی آنکه قیمت بنزین!! تکانی خورده باشد.
نمی دانم چنین پیشآمدهایی را چگونه می توان توضیح داد اما یقین دارم به صلاح تئاتر و تئاتردوستان نیست.
مسئول یعنی شخص مورد سوأل، دوستان اگر تئاتر مملکت مسئولی دارد سپاسگزار خواهم شد به من معرفی شان بفرمایید چراکه سوألاتِ بی پاسخی دارم.
درود کیان عزیز
آنچه که به نظر میرسد در طی چند وقت گذشته سیاست های کاری و گزینشی سالن پالیز دربخش عمده ای تبدیل شده ست به صندوق مبادلاتی ِ"علاقه/تومانی" مخاطبان تاتر و جیب پر کنی ِبعضی گروه های تاتر .... که سربلندانه با آخرین رنج قیمتی برای یک اجرا چه اورجینال چه بازتولید به پیش میتازد
این نگاه سودجویانه ی گیشه محوری با ایجاد چنین جریان ِهمه گیری بجز ضربه به بدنه ی تاتر ( تمایز طبقاتی بیش از پیش در اجراها و نام ها) ومحرومیت مخاطب ِواقعی از آن نتیجه ای نخواهد داشت
باید تاسف خورد
۲۵ اسفند ۱۳۹۵
منظور این است که این نمایش همان است که بود و تغییرش بیش از مقولهٔ کارگردانی یا جابجایی یک بازیگر، معطوف به ۶۰ درصد افزایش بهای بلیت می شود.
۲۵ اسفند ۱۳۹۵
سلام دوستان


چهار عدد بلیط ردیف 6 دارم برای پنج شنبه ساعت 10 تاریخ 96/01/24


کسی اگر خواست با این شماره تماس بگیره
09355634929
۱۹ فروردین ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید