در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پرندیس درباره نمایش هملت: یادداشت کارگردان: ایزاک نیوتن میگه،تا وقتی که نیرویی از بیرون به جسمی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:33:03
پرندیس (sahne)
درباره نمایش هملت i
یادداشت کارگردان:
ایزاک نیوتن میگه،تا وقتی که نیرویی از بیرون به جسمی وارد نشه،اجسام ساکن،ساکن می مونن و اجسام متحرک به حرکت خودشون ادامه میدن.
آدم ها ...درست مثل اشیا می مونن
هر کدام از ما انسان ها در مسیری قرار گرفتیم،بعضی از این مسیرها پیچ در پیچ اندبعضی به دور هم میپیچند و به هم برخورد می کنند.بعضی ها به زور از هم جدا شدن،اما دوباره به سمت هم برمی گردن.بعضی از مسیرها هم با کوچکترین تماسی برای همیشه تغییر حهت می دن.
وقتی ما در مسیر خودمون هستیم،شانس کمی برای برگشت وجود داره،ولی وقتی انحرافی پیش بیاد قطعا شما خودتون رو در مسیر جدیدی می بینید،مسیری نامعلوم و ناشناخته،مسیری که پشت سر شما امتداد داره!
چه چیزی این قدرت رو داره که مسیر آینده شما رو تغییر بده؟عشق ...مرگ...یا زندگی!؟
اولین کاری که می کنید چیه؟

....
آرش دادگر عزیز بزرگ مرد عرصه تئاتر ایران ،شهرام احمد زاده بزرگ ،خوشحالم افتخار این رو داشتم شاهد اجرایی ... دیدن ادامه ›› بزرگ ،زیبا و به یاد ماندی از شما بزرگواران باشم ،متنی با دیالوگهایی کوبنده و به یاد ماندی،کارگردانی خلاقانه و عالی ،دکور زیبا ،با درهایی که از محلی برای اجابت مزاج شروع و به دروازه ی مرگ ختم شد!... بازی ها همه دوست داشتنی و برخی عالی ...همه چیز مهیای تئاتری جاودانه ،از یک نمایش ،دیگر چه می خواهیم؟
سپاس از شما که شبی عالی برایم ساختید ،همیشه بدرخشید همچنانکه در ادیسه هم درخشیدید چنانکه خاطره اش همیشه همراهم هست
پرندیس گرامی با تشکر از مطلب گیرا و سودمند شما و زاویه ی منحصر به فرد نگاه شما به نمایش..
حقیقتا هملت به قدری فراگیر و بی کرانه اس که حیرتی پیوسته رو برای خواننده و هم بیننده ی خودش به همراه داره و جامی که شکسپیر فراهم آورده مکرر و بی وقفه سرمستی آوره! به طوریکه هر بار خوانش آن زایشی دگر است.
نمایشی که آرش دادگر روی صحنه آورده به وضوح روشنگر احاطه ی جامع ایشان به بند بند هملت شکسپیره. در واقع دادگر پس ِ پشت وقایع هملت را به غایت استادانه به رخ کشیده و بین سطرهای نمایشنامه را در مقابل دیدگان مخاطب خود قرار داده.. و هنر ناب جز این نیست.
۳۰ فروردین ۱۳۹۶
شهاب عزیز، ممنون از اینکه خواندید باید از آرش دادگر ارجمند تشکر کرد که فصاحت کلام و بیانش مثال زدنیست
با فرمایشاتتان کاملا موافقم از هملت و شکسپیر که بگذریم،آرش دادگر اندیشمندیست که انسان ،جامعه و هستی را خوب می شناسد و تاریخ را خوب می داند، بدین سبب است که کارهایش چنین بر دل می نشیند و البته از تفکر ناب و قلم استادانه شهرام احمدزاده نمیتوان گذشت
متشکرم از حضور ارزشمندتان امیدوارم بیشتر از شما بخوانم
۳۰ فروردین ۱۳۹۶
عمار عاشوری (ammarashoori)
سپاس از حضور و حسن نظر شما. شاد باشید
۳۱ فروردین ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید