در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میرحسین جلالی درباره نمایش روال عادی: من هی میام نگاه میکنم به قیمت بالای این اجرای یک ساعته و دلم میسوزه که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:45:33
من هی میام نگاه میکنم به قیمت بالای این اجرای یک ساعته و دلم میسوزه که بیشتر شبها با کلی صندلی خالی اجرا میره.حیفه نمایش های دیدنی مثل این اجرا.
neda moridi، نوبادی و شهراشوب مفتاحی این را خواندند
رضا تهوری، شاهین جعفری آخا و الناز زالی این را دوست دارند
فقط مشکل قیمت نیست...تبلیغات ضعیف و پرزنتیشن نامناسب موثرتر هست....شخصا نمایشنامه رو نخوندم و طبعا راهی وجود نداره که مطمئن شم که با سلیقم سازگار هست یا نه
۱۹ تیر ۱۳۹۶
در مورد قیمت بالای بلیت ها بحثی نیست و ای کاش کمی کاهش می یافت به خصوص در برخی از تماشاخانه های خصوصی، اما مسئله ای که باید مد نظر قرار داد این است که تئاتر یک محصول کیلویی نیست که هر چه زمانش زیادتر باشد بلیتش گران تر و هر چه زمانش کمتر بلیتش ارزان تر باشد. ممکن است یک تئاتر یک ساعته بسیار ارزشمندتر و دیدنی تر از یک اثر سه ساعته باشد. گاهاً دیده ام که سایر دوستان نیز به ساعت برخی تئاترها اشاره می کنند و می گویند آخه برای یک ساعت باید این قدر پول بلیت پرداخت؟ در صورتی که این سنجش از پایه اشتباه است.
۱۹ تیر ۱۳۹۶
ببینید اگه قرار در مورد ارزشگذاری تاتر صحبت کنیم شکی نیست که نمیتونیم مادی بهش نگاه کرد و زمان تاتر و قیمت بلیط رو دخیل کرد درش.اما به واقع بخواییم واقع بین باشیم یه اجرای چند ساعته چه از لحاظ هزینه اجاره سالن و چه از لحاظ فعالیت و درگیری گروه اجرا ،قیمت بلیط حتمن اهمیت پیدا میکنه.شما در نظر بگیرید نمایش مفیستو به کارگردانی خود آقای دلخواه با اون تیم عظیم گروه اجرائیش با مدت زمان بیش از 3 ساعت اجرا 35 هزار تومن قیمت بلیط در نظر گرفته شده و این اجرای دو نفره هم با همون قیمت و البته میزان تماشاگر روزانه این دو اجرا رو هم با هم مقایسه کنید با توجه به ظرفیت سالن.
۱۹ تیر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید