در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | zahra.kh درباره نمایش اگه بمیری: من این نمایشنامه رو خوندم و خیلی لذت بردم. بااینکه ساختار پیچیده ای ند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:58:04
من این نمایشنامه رو خوندم و خیلی لذت بردم. بااینکه ساختار پیچیده ای نداره و حتی ممکنه در خوانش اول موضوعی کلیشه ای به نظر برسه, ولی با خواندن دوباره آن متوجه خواهید شد که چه روایت نابی از همان موضوع به ظاهر کلیشه ای عرضه کرده.
متاسفانه ساعت اجرای آن امکان دیدنش را از من گرفته. خیلی مشتاقم که ببینم. مخصوصا حالا که نظرات دوستان را هم خواندم و متوجه شدم اجرا هم خوب بوده.
کاش چند تا سانس ویژه هم برای امثال من که از اطراف تهران می آییم در نظر بگیرند
رضا تهوری این را خواند
امیرمسعود فدائی و محمد مهدی فتحیان این را دوست دارند
برای کسی که نمایشنامه را خوانده باشد ولایه های مختلف ان را درک کرده باشد این نمایش یک نمایش سطحیست و هیچگونه جذابیتی ندارد زیاد هم از ندیدن نمایش ناراحت نباشید به نظر من اکثر کسانی که نمایش را دوست داشتند نمایشنامه را نخوانند .
۰۷ مرداد ۱۳۹۶
من ابتدا نمایش رو دیدم،به قدری برام جذاب بود که روز بعد نمایشنامه را گرفتم و خوندم،تمام لحظات دلنشین نمایش برام زنده شد،انقدر نمایش رو دوست داشتم که قصد دارم مجددا ببینمش..بعید میدونم دانستن موضوع نمایش از جذابیت اجرا خصوصا بازی فوق‌العاده اقای بهبودی چیزی کم کنه
۰۷ مرداد ۱۳۹۶
با توجه به موضوع نمایش که شاید در نگاه اول تکراری به نظر برسه تا انتهای نمایش مخاطب رو با لذت درگیر خودش میکنه. بدون افت و خیزهای شاد و غمناک آنچنانی در خلاء به پیش میری
۱۶ مرداد ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید