در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | متین میرحسینی درباره نمایش شیرهای خان بابا سلطنه: من خیلی در مورد نمایش نظری نمیدم، چون سبک این نمایش با نمایش هایی که م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:31:04
من خیلی در مورد نمایش نظری نمیدم، چون سبک این نمایش با نمایش هایی که من میبینم متفاوت بود، به توصیه یکی از دوستان رفتیم، و متاسفانه امکان خروج از سالن رو نداشتیم ، که اگر داشتیم همون 15دقیقه اول خارج میشدیم.گرچه زحمات بسیاری برای این نمایش کشیده شده بود که کاملا قابل لمس بود، و تسلط به اون دیالوگ های طولانی توانایی بازیگرانش رو نشون میداد. ما در آخرین ردیف ممکن نشستیم و متاسفانه کیفیت صدا بعضی مواقع اصلا واضح نبود و ناخودآگاه یک سری دیالوگ ها از دست میرفت.
از نمایش که بگذریم،تعداد زیاد تماشگرها، در نتیجه شلوغی سالن در حین اجرا جز ویژگی های بد سالن های شهرزاد محسوب میشه،3 سالن با ظرفیت های بالا، بدون در نظر گرفتن فضای کافی برای افرادی که حضور پیدا میکنن، تداخل با پایان نمایش دیگه، به حدی فضای انتظار رو شلوغ کرده بود که به سختی میشد نفس کشید! حتی پیاده رو هم پر بود و این شلوغی بیش از اندازه یک جورایی کلافه کننده بود. زمانی که برای اجرای " پچ پچه های پشت خط نبرد" هم رفتیم دقیقا همین مشکلات وجود داشت.
مشکل دیگه ای هم همیشه و تو همه نمایش ها و سالن ها هست، استفاده از تلفن همراه حین اجراست، بدون اینکه کنترل کافی در این مورد صورت بگیره. عکاسی ، فیلمبرداری، چت کردن، خواندن پست های اینستاگرام بازیگرای مربوط!... حواس افرادی که واقعا میخوان تئاتر ببینن رو پرت میکنه. نمیدونم واقعا اگر برای 2 ساعت تلفن همراه مون کنار بذاریم برای احترام به خودمون و متقابلا احترام به بقیه، چه چیزی از دست میدیم؟
زهره مقدم، رضا داد** و nahid jamshidi این را خواندند
امیرمسعود فدائی، عطیه عابدین و شیوا این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید