در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Hasti jafari درباره نمایش این یک پیپ نیست: یکی از بدترین نمایش هایی بود که تا به حال دیده ام! نقطه قوتش طراحی صح
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:58:44
یکی از بدترین نمایش هایی بود که تا به حال دیده ام!
نقطه قوتش طراحی صحنه ش بود!
به معنای واقعی کلمه سرسام گرفتم از اون همه سر و صدا و ترجمه ی همزمان که از بلندگو پخش می شد!
زیر نویس هم که اصلا دیده نمی شد، من هیچ کدوم از دیالوگای بازیگر زن و دیگر بازیگرانی رو که گاها زیر نویس می شد نتونستم ببینم با توجه به اینکه ردیف 5 نشسته بودم!
این که به پیش پا افتاده ترین شکل ممکن بخواییم فلسفه ی دیدن واقعیت رو از زاویه های مختلف بگیم فکر نمیکنم شاهکار کرده باشیم که نمونه ی درجه یک شو توی فیلمای خارجی هزار بار دیدیم و از اینکه اینقدر کاری رو درونی و روی حساب بهش می پردازن لذت بردیم!
اصلا دوست نداشتم و به هیچ کس هم توصیه ش نکردم و نمی کنم!
توی زندگیم تئاتر کم ندیدم و این یکی از بدترین هاش بود جز طراحی صحنه ی خوبش!
من با توجه به صحبت های دوستانی که اینجا توی تیوال نظر داده ... دیدن ادامه ›› بودند رفتم این کاررو دیدم اما واقعا فکر نمی کردم اینقدر دور باشه از سلیقه ی من و جالب اینه که حتی یک نفر اشاره نکرده به این حجم از سرو صدایی که شکنجه ی روحی و روانی بود برای مخاطب!
بعضی از ما مردمی هستیم که اگر چیزی عجیب غریب تر باشه و تعدادی آدم معروف ازش تعریف کنن خیال میکنیم باید ما هم ازش تعریف کنیم که عقب نیفتیم از قافله!
ا
علی جان اغلب این جور کامنت ها از سوی پروفایل های ساختگی هستش..به دل نگیر چون هدفشان معلوم نیست.
۰۷ آذر ۱۳۹۶
من نمیدونم اینهایی که میگن نظر مخالف یا انتقاد از یه کار یعنی توهین به طرفدارای اون تئاتر چطوری فکر می کنن و به خودشون حق می دن. من که نقدها رو میخونم دلایل ناراضی بودن از کار مشخص و زیاده ولی دلایل تعریف از کار کسی ننوشته بجز طراحی صحنه جالب که معلوم نیست تقلید از کدوم تئاتر خارجی بوده.
۰۸ آذر ۱۳۹۶
هستی جان، متاسفانه چند نفر مشخص به عنوان طرفدار این کار (شاید از عوامل این نمایش و شاید وابسته و یا ذینفع و یا ...) با کامنتهای توهین آمیز زیر نظرات منفی سعی دارن چشماهشون رو روی این واقعیت ببندن که خیلی ها هم این نمایش رو دوست نداشتن و ندارن و اصولا به اونها ارتباطی نداره این قضیه . این مشکل فرهنگیه عزیزم. هر کسی حق داره نظر بده ، متاسفانه این افراد فضای تآتر رو هم دارند مسموم میکنن
۰۸ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید