در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | الیسا مظاهری درباره نمایش آهواره: سلام چه نقدهای خوبی دوستان نوشته اند. کلی حس و حال مشترک توشون بود. پ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:14:59
سلام
چه نقدهای خوبی دوستان نوشته اند. کلی حس و حال مشترک توشون بود. پس من، پرگویی نمیکنم و پیشنهادم به دوستانی که مایلند کمی هم پازل بچینند و دیالوگ، مزه مزه کنند؛ اینه که برید و تماشا کنید.
فکر میکنم و با توجه به قضاوت رفیقی که همراهم بود، این نمایش یا پسندیده میشه اونم اساسی و یا، نه!
بنابراین اگه هنوز مردد هستید، یه نگاهی به نظرات مثبت دوستان بندازید...
من متوجه زمان اذان نشدم موقع خروج از سالن ولی، خلسه ی بعد ازنمایش رو خیلی دوست داشتم.
نمایش، فیلم، کتاب، موسیقی، آن زمان دارای ارزش بیشتری می شوند که ما را به فکر کردن رهنمون سازند.آن جا که پس از پایان هر کدام از این موارد ذکر شده،اندیشه تازه ای رقم بخورد،یعنی آن امر،تاثیر خود را گذاشته است.این که هر فرد در نهایت،تلنگری در وجودش، احساس کند و درک تازه ای از امور داشته باشد.
ارائه دادن مستقیم و بی واسطه اندیشه در نمایش، موسیقی، کتاب، سینما، به مخاطب،از طرفی،راه تفکر را می بندد و از طرف دیگر،اندیشه دیکته شده ای به مخاطب ارائه می دهد.و ادامه دادن این روند باعث خمودگی افکار و درجازدن می شود.و در نهایت،همه شبیه هم فکر می کنند.در واقع،یاد می گیرند شبیه هم فکر کنند و این اشتباه محض است.
۱۹ مرداد ۱۳۹۷
@بریهه
ممنونم از درج نظرت و کاملا موافقم باهاش.
۱۹ مرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید