در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نسترن عاملی: سیزیف، مزا مزا ،آهسته با گل سرخ و نامبرده چهار اجرایی بودند که اصلا از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:20:40
سیزیف، مزا مزا ،آهسته با گل سرخ و نامبرده چهار اجرایی بودند که اصلا از دیدنشان راضی نیستم . من هیچوقت تنها تئاتر نمیرم. این نظر همراهان عزیز و محترم بنده هم در این سه شب بوده (سیزیف و نامبرده را در یک شب دیدیم ) . شاید یکی از دلایل ناراحتی من این باشد که بسیار عاشق تئاتر هستم و بهیچوجه برای تفریح و وقت گذراندنی به دیدن نمایشی نمیرم. در ثانی برای دیدن نمایش ها پول میدهم. در هر حال خوشحالم که این چهار نمایش به مذاق شما خوش آمده. بخصوص نمایش مزا مزا که رکورد تماشاچی در ایرانشهر را شکسته. :)
درود بر شما خانم عاملی
نقد کوتاه و سریعی بر سیزیف و ضعف های اساسی اون نوشتم ، متاسفانه من هم فریب ( فریب کامنت های رنگارنگی که غیر طبیعی برای جذب تماشاچی نوشته شده بود) خوردم.
از آنجایی که تیوال نازنین هیچ سرنخ یا تریلری از نمایش رو در صفحه ی خودش نمیگذاره زین پس باید به دنبال راه بهتری بود برای حرام نشدن زمان و پولی که پرداخت می کنیم.

۱۳ آبان ۱۳۹۷
سلام دوست عزیز ممنون . راستش من به اندازه کافی بازیهای خوب دیدم. متاسفانه اصلا اینکار رو دوست نداشتم . کارهای محبوبی که امسال دیدم پسران تاریخ، شاهکار جمالزاده و افرا بودن
۱۵ آبان ۱۳۹۷
با سلام مجدد ممنون از نظرتون اما فقط راجب به این جمله که به اندازه کافی بازی خوب دیده اید شکی نیست اما اگر بازیگرها هم به این جمله اعتقاد داشتن بعد از جک نیکلسون شاهکار در نقش جوکر هیچ وقت هیث لجر شاهکارتر به وجود نمیومد. بازیهای خوب تمام نشدنی هستند هیچ وقت اندازه ندارند . این نظر شخصیه منه با اینکه من نظراتتون رو دنبال میکنم و از خیلیاش بسیار لذت میبرم این نظر رو اصلاا قیول ندارم که یک نفر بگه به اندازه کافی فیلم خوب دیدم فاییده نداره دیگه ببینم . البته مثال بود .
۱۸ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید