در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کیان: تیوالیون بعد از یکسال سلام تبریک به شما و متصدیان این محفل بابت امکان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:27:45
تیوالیون بعد از یکسال سلام
تبریک به شما و متصدیان این محفل بابت امکانات و آپشنهای جذابی که منطبق بر پیشنهادات و درخواست های مکرر کاربران تعبیه و تدارک دیده شده است. که نشان از اعتنا و احترام ِ صاحب این مجلس بر اهالی اش است. تا باد چنین بادا و درود.
و اما...
چند روزی بیشتر نگذشته از زمانی که در لابلای اخبار، شمایل دلربای سلبریت شهیر حضرت پرویز آقای پرستویی در رکاب و معیت دو معمم در کسوت پیاده نظام این رژیم، به مقصد کریه البلا نظر حقیر رو‌ جلب بفرمودندی.
زیارتکم مقبول یا فخر السینما یا اَبالآرتیست ِ اپوزوسیون‌نما که هرچه بر سرمان می آید نه فقط از آن سفره‌چین ِ رقیه‌حضرتش و نه آن یک عربده‌کش ِ سینه‌چاک و قلاده‌آویز ِ قداره‌کش، مداح‌ِ‌دگم‌صفت ِ حسین استایلش، نه!
که از شما شترگاوپلنگ سیرتانی ست بلاتکلیف و سردرگم در میان باورهای پوسیدهٔ پیشین و منطق نونوارتان، که به شرحه شهرتی و لقمه نانی در پس ِ لانگ شات و کلوزآپی یک وطن را با همهٔ ضمائمش به تاراج‌گران ِ متصل به قدرت وا می نهید و آب در آسیاب دکانداران دین و خرافه گستران ِ شیاد می ریزید.
تا از ... دیدن ادامه ›› همین ره پیمودن های لابد خالصانه و بی تکلف ِ شمایان که برحسب اتفاق! سر از صفحات تبلیغاتی و شوآف اینستاگرام و قس‌علیهذایتان در می‌آورد، به جز بحث جدی پولشویی و انتقال ثروت ملی به گروهک های بیگانهٔ منعم از سیاست خارجی ِ غریب پرستمان با همین ترفند، در عین فقر و فلاکت هموطنانمان، مستحضر باشید با ترویج چنین مناسکی تحت لوای میلیونها زائر، که محض کاستن بار سیاسی و ریسک ِ ممیزپذیری ِ مطلب حاضر از این مقال بگذارید تا بگذریم... به جز این نکتهٔ باریک ِ سوزناک، در چنین وضعیت اسفناک اقتصادی ِ مام میهن، میلیون ها دلار ناز شست و خوش خدمتی ای به جیب بیگانهٔ متجاوز ِ پیشین به خاک وطن روانه میفرمایید تا با همان درآمد خلعتی در شأن شهوت پرستی و ناموس ربایی از زن و‌ دختر ایرانی ابتیاع بفرمایند محض نظافت مؤکد در دین مبین!
وا اسفا حضرت پرویز و امثالکم
وا اسفا
اما چه می توان کرد که خب حدیث قدسی داریم که مِلاک ما، لایکهای اینستاگرام است و بس!
در این خوابکده مُلک ِ نشئه پرور ِ خام پَز، لومپنیزم مثقالی چند دلار عزیز؟
و بگذار جواب شما بزرگوار ِ خشمگین از این سیاهه را پیشکی عارضت گردم که عقاید هرکس محترم نیست اگر عقیده را در عمل و عمل را محض تملق ِ هژمونی حاکم ِجائر، در بوق و کرنا نماید.
که اگر قرار بر محترم شمردن ِ هر عقیده ای بود شمایان امروز حسینی را بهانه نداشتید که حج‌ ِ واجبش را ترک بگفت تا بر خلیفة‌المسلمین ِ طاغوت ِ وقتش بتازد و راه ِحق از باطل سوا سازد تا این را به ما کج فهمان بفهماند که انسانیت در صدارت و در ارجحیت بر دیانت است و من ِ کافر به کیش ناحق‌نستیز ِ شما، ایمان دارم که اگر امروز آن حسین بود، از میان ِ این همه کرور کرور نذری‌پز و زائر نمای ضریح ِ شش گوش و چهار گوش و فلان بقعیهٔ متبرکه، کمتر از همان ۷۲ تن یار را می داشت.
یا حق، همان حقی که حلقهٔ مفقودهٔ این همه مصیبت است.
بدرود.
خوش آمدید بعد از مدتها دوست خوبمان کیان عزیز
این سرا برای آنانکه بخواهند از هر آبِ گل آلود و زهرآلودی ،ماهی و راز بقــــا بگیرند البته جای خوبی ست ..
آن یکی سلبریتیِ دوزاری سر دیگ نذری اش عکس سلفی بگیرد و حاجی حاجی سردهد و گریبان بچکاد برای حسین، درحالیکه حلقه های مویش را دورتادور صورتش پریشان کرده و فراموش نکرده میکاپ آرتیستش را در گوشه ی عکس تگ کند.
آن یکی هم درب منزلش را با قبولی نذرش بر جماعتِ گرسنه مغزی گشوده که نه برای دین وآزادی وحسین، که انگار برای تبرک از دست آن بزرگوار چنین خودکشانی می کنند.
این سرزمینِ بختیاران کسانی ست که از خوش حادثه افتاده اند به دامانی که افسارشان را هرطرف بگردانند می روند، بی انکه ذره ای فکر کنند محبوبیت ومردمی بودنِ یک هنرمند چیزی نیست که بااین خودنمایی ها بدست بیاید.
۱۲ آبان ۱۳۹۷
استاد کیان برگشتی، اونم چه برگشتنی :) طوفان کردی که:) جات خالی بود
۲۶ آبان ۱۳۹۷
@سپاس از شما بهراد راد عزیز و انتخاب دلچسبتان.

@محسن سرابی عزیز، دل من هم تنگت بود جان برادر و خوشحال که سرحال و قبراق همچنان بر سختی ایام خوش‌قدم می تازی.
۰۱ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید