در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نازنین بنایی درباره نمایش سیزیف: زندگی در تئاتر بهترین تئاتری بود که من پارسال دیده بودم. با یک عالمه ه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:49:34
زندگی در تئاتر بهترین تئاتری بود که من پارسال دیده بودم. با یک عالمه هیجان و توقع به دیدن این نمایش رفتم اما اتفاقی که افتاد این بود که سردرد گرفتم از اگزجره بودن همه چیز و هیچ به دلم ننشست.دو تا بازیگر عالی که بخاطر ضعف یا در واقع نبودن نمایشنامه زحماتشون هدر رفته. من بارها پشت دستمو داغ کردم که تئاتری که نمایشنامه ش ایرانی باشه نرم. الان فقط به خاطر این رفتم که گفتم کارگردانش زندگی در تئاتر رو کار کرده که من به تمام دوستامم پیشنهاد کرده بودم ببینن.
بازیگرها عالی بودن ولی متنی در کار نبود. حتی منی که اتوبوسی به نام هوس، هدا گابلر و... رو خونده بودم هم نتونستم ارتباط برقرار کنم. رسمن یک کلاژ بود از چنتا دیالوگ خاص و دهن پرکن.
دقیقا!
من از حدود 10 سال پیش بیشتر نمایش ها رو دنبال می کردم.
زندگی در تاتر بی نظیر بود. اگر در توانم بود بارها و بارها و شاید یک بار دیگه هم میدیدمش، اما تاتر سیزیف نابودم کرد. برای اولین بار وسط نمایش مجبور به ترک صندلی خودم شدم. فقط تنها شانسی که آوردم این بود که روز تولدم بلیط این نمایش فروخته شده بود و چند روز بعد نمایش رو دیدم وگرنه روز تولدم هم نابود می شد. :)
۲۰ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید