در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی (آرش) رزمجو درباره نمایش استیو جابز: فرزین محدث نازنین ، امشب وقتی برای دومین بار به تماشای این نمایش نشستم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:17:32
فرزین محدث نازنین ، امشب وقتی برای دومین بار به تماشای این نمایش نشستم با تمام وجود به این نتیجه رسیدم (به قول جمله ای که این روزها خیلی باب شده ) که سوپر استار واقعی تو هستی ، بقیه حتی اداتو هم نمیتونن در بیارن ! تئاتر ما باید به تو افتخار کند که هنرمندی همچون تو در خودش دارد ، صدای تشویق و دست زدن های ممتد مرا به یاد سالها قبل و تشویق استاد سیامک صفری در رومولوس کبیر در سالن اصلی انداخت ، تشویق و قدردانی که لایقش هستی ، مارا ببخش که در تمام این سالها در حقت کوتاهی کردیم و تو را سلبریتی ندانستیم که تو خود به تنهایی برای به وجد آوردن یک سالن کافی هستی ، آخر تو چه اعجوبه ای هستی که تنها و تنها در چند ثانیه با تغییر کاملا محسوس بدن و بیان از نقشی به نقشی دیگر میروی و آن را آنقدر باور پذیر ارائه میکنی ، تنها و تنها در چند ثانیه ! سوپر استار واقعی تو هستی...
ایمان دارم که جایزه بازیگری فجر امسال از آن توست و امسال سال توست ، سالی که تئاتر ما به احترام تو تمام قد خواهد ایستاد و محو و مسخ هنرنمایی تو خواهد شد.

مهران رنجبر عزیز کارگردانی و بازی درخشانت به وضوح در جای جای صحنه و حتی در بازی فرزین محدث کاملا مشخص است ، برایت موفقیت و درخشندگی بیشتر از این ها آرزومندم.

فجر امسال شما را فریاد خواهد زد... فریاد !
فرزین محدث واقعا یدونس...هنوز بازیش توی شب دشنه های بلند، مغزمو داره از داخل میخوره
۲۳ آبان ۱۳۹۷
آقای رزمجوی عزیزم :)) آخیییی..اشکال نداره، تشریف بیارید با ما بریم، بگید این بچه رو آوردم اولین تیاترشه گفتم کنارش باشم تنها نبینه :))
بهونه از این بهتر؟ :)

به روی چشم، شما عزیزید..حتما دیدم نظرم رو میگم خدمتتون
۲۶ آبان ۱۳۹۷
سرکار خانم قاسم نژاد نازنین :)))))))))))))))
جناب عبداللهی نازنینم :))))))))))))))))))
۲۶ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید