در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | rana kia درباره نمایش نام برده: چرا هیچ کس از 73 نفر که امتیاز یک به نمایش دادن صحبتی نکردن؟ من خودم ج
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:01:43
rana kia (ranakiaa)
درباره نمایش نام برده i
چرا هیچ کس از 73 نفر که امتیاز یک به نمایش دادن صحبتی نکردن؟ من خودم جزو همون 73 نفر هستم و با تجه به نظرات و نقدهای نوشته شده هرچی بنویسم بنظر تک بعدی و بی فایده میاد.
جدا از اینکه بعید میدونم که دیگه هرکاری رو که نگار جواهریان، علی اصغر دشتی و پانته آ پناهی ها توش نقشی داشته باشن برم ببینم، هنوز این سوال برام هست که: اون پارت تعزیه خوانی تلفیقی حالت طنز و کمدی داشت یا از فرط مضحک بودن خنده ی ما بند نمیومد؟؟؟
دوم اینکه انقدر ماجرا شخصی و خصوصی بود که من بجای همذات پنداری با کارگردان یا سعی در درک کردن احساس فروپاشی دائما به این فکر میکردم که واقعا به من ربطی نداره و اگه دشتی 2 سال دیگه بنا به ساخت این نمایش میذاشت قطعا پیشمون می شد و بعدها از این ایده ی به تصویر کشیدن چنین نمایشی خنده اش می گرفت.
اما الان براش جدیه، اما برای ما اصلا! حیف استعدادهایی که تو این نمایش حروم شدن. حیف آتیلا پسیانی!
آیا نمی تونستین بجای پانته آ پناهی ها برای اون میز چرخ خیاطی یه عروسک بذارید؟ یا در دست و دلبازترین حالت یه بازیگر کاملا ناشناس؟
همه ی اینها واقعا برام ... دیدن ادامه ›› سوال هستن....
واقعا حیف کاراکتر گورباچف..... وافعا مقایسه گورباچف و دشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوخی نکنیننننننننننننننننننننننننن
و در آخر لطفا در چنین مواقعی که موضوع و مسئله تا این حد شخصی هست در توضیحات نمایش به این موضوع اشاره شه.
خانم کیا متاسفم که لذتی از اجرا نبردید. امیدوارم گروه‌های نمایشی در معرفی اثرشون در تیوال و جاهای دیگه، جوری عمل کنند که مخاطبان در مرحله تصمیم به انتخاب با شناخت بهتری بلیت کار رو بخرند.

به‌نظر می‌رسید دشتی "حرمان و خسران" خودش رو با حرمان و خسران گورباچف مقایسه می‌کرد نه شخص خودشون رو. شاید همین، شوخی بامزه و البته تلخی باشه که هنرمندی چنان تلاشیِ خودش رو بزرگ ببینه که با اغراق و کنایه اون رو تا حد تلاشی یک رهبر سیاسی-عقیدتی و بلکه بالاتر، فروپاشی یک کشور مقایسه کنه. البته این‌ها به مذاق منی که از قسمت عمده اجرا خوشم اومده مزه داده و طبعن برای شما که مورد پسندتون نبوده حلاوتی ... دیدن ادامه ›› نداشته.
این رو صرفن به خاطر تشابه اغراق بامزه‌تون در تعدد علامت سوال‌ها ؟ و نون‌بارون فعل متعاقبش بــــا اغراق دشتی تو اون قضیه نوشتم که نشون می‌ده هر دوی شما بزرگوارها چقدر از چیزی رنج‌برده‌اید.
۲۶ آبان ۱۳۹۷
فدات بشم علی جااااان.
قطعن با بودنم رنج بیشتری می‌برید. شک نکن :)))
۲۷ آبان ۱۳۹۷
اصن ما مازوخیست، شما بیاین مام با لذت رنج میکشیم :))
۲۷ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید