در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | M.Saemi درباره نمایش شاه لیر: قبل از هر چیزی خسته نباشید میگم به تمام عوامل این نمایش ....اما از نظر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:35:26
M.Saemi (janndelam)
درباره نمایش شاه لیر i
قبل از هر چیزی خسته نباشید میگم به تمام عوامل این نمایش ....اما از نظر من چهارساعت خیلی زیاد بود.... تمرکز و ذهن مخاطب فقط به خاطر تایم زیاد نمایش بارها از صحنه و نمایش جدا می شد....یه خستگی بدی به مخاطب دست میده که اصلا دیگه حوصله نمی کنه نمایش رو دنبال کنه .. به نظرم اگه دو ساعتش می کردن خیلی بهتر بود.... من در کل از نمایش راضی نبودم.. خوشم نیومد.... انتظار داشتم یه کار تاریخی و کلاسیک جدی ببینم.....
همش از خودم سوال می پرسم که چراااااااا واقعا چراااااا صندلی هایی که استفاده شده بود صندلی های کافه بود، در حالی که کسانی که روی صندلی می شستن همه جز خانواده های سلطنت بودن.... همینطور لباس هاشون چرا لبسا های تیره و مشکی تنشون بود..... لباس شاه که اصلا مثل این گاوچرون ها بود........ نمی دونم چرااااا.
هنرجوی گروه اشتراک
من هم این سوال برام بارها پیش اومد اما تنها جوابی که بهش دست یافتم این بود که شاید چون تهیه کنندگی کار رو خود دکتر دلخواه به عهده گرفتن و دنبال تهیه کنندگان معروف با بلیت های بسیار گران نرفتند این مشکل پیش آمد . تا بدین صورت اجرا در حدی باشد که همگی از دیدنش بهره مند شوند نه اینکه اجرایی مجلل باشد با تماشاچی های خاص . اگر حالت دوم پیش می آمد و افراد خاص فقط می توانستند اجرا را ببینند با آنچه که توسط دکتر دلخواه در برشور آمده و برآشنایی همه ملل با آثار شکسپیر تاکید کرده متناقض در می آمد .
۰۵ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید