در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمدرضا ایمانیان درباره نمایش پاره سنگ در جیب هایش: وقتی وارد سالنی میشوم و قرار است نمایشی را ببینم سعی می کنم فارغ از هم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:01:19
وقتی وارد سالنی میشوم و قرار است نمایشی را ببینم سعی می کنم فارغ از همه چیز اثر را با خود اثر و پتانسیل گروه سنجش کنم و در مرحله اول کاری نداشته باشم که نمایشنامه قبلا اجرا شده و یا قبلا با اجرای چه گروه دیگری این متن را دیده ام.

این اجرا از نظر کیفیت بازی بازیگران و ریتم و ضرب آهنگ، اثری قابل توجه است و فراموش نکنیم در تالار مولوی مرکز تئاتر دانشگاهی ایران بیننده نمایش هستیم و نباید مداوم در هنگام دیدن نمایش آن را در ذهن با اثر مشابه دیگری قیاس کنیم.
شاید در هدایت و تغییر کاراکترها می شد اندکی با پختگی بیشتر عمل کرد که مطمئن هستم این مورد هرچه از اجرا می گذرد جا افتاده تر خواهد شد و تماشاگر با اثر قوام یافته تری مواجه میشود.

بازیگران که باید در یک بازه زمانی مشخص چندین کاراکتر مختلف را با نوع گویش و رفتار فیزیکال منحصر به خود اجرا کنند و همچنین در این تغییر کاراکترها باید همچنان تماشاگر را همراه داستان نگاه دارند درخور توجه است و جای تبریک دارد.

در کل اگر این نمایش را بدون قیاس با آثار و اجراهای مشابه این ... دیدن ادامه ›› متن بدون پیش داوری و قضاوت ببینیم گمان می کنم هم از داستان متن لذت ببریم و هم از کیفیت اجرا اما در مقام مقایسه قطعا میتوان اندکی کم تجربگی را یافت که به نظر من نه تنها برای این اثر نقطه ضعف محسوب نمی شود بلکه نشان دهنده پویایی گروه جوان نمایش برای ارائه کیفیت بیشتر برای هر شب اجرا خواهد بود و موتور محرکی می شود برای آثار آینده.

دیدن این اثر را توصیه می کنم و امید که در کنار این بازیگران بتوانم روزی امکان و فرصت تجربه های ناب داشته باشم