در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حنان سعیدپور: سلام دیشب باشگاه تاتر شهر یه فن عجیب و غریب زد بهمون! کم هم نبودی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:52:14
سلام

دیشب باشگاه تاتر شهر یه فن عجیب و غریب زد بهمون!
کم هم نبودیم. بیست نفری می شدیم، بلیط باشگاه را برای خرده خانم سه شنبه رزرو کرده بودیم و با خیال راحت رفته بودیم نمایش مان را ببینیم، اما(خدا نصیب تان نکند) گیشه می گفت بلیط نداریم. ساعت چهار همه بلیط ها تمام شده! و از این حرف ها. دیگر به تماشا بدون صندلی و بدتر، سرپایی هم رضا شده بودیم. (بین خودمان باشد البته.)
به هر حال خدا خیرشان بدهد، ایرانشهری ها کلی همکاری کردند و با هر گرفتاری بود دیشب خرده خانم را دیدیم.
بسیار بسیار سپاس تقدیم آن خانم عزیزی که مسئول گیشه ایرانشهر است، مسئولان روایط عمومی و سایر بزرگوارانی که دیشب مثل ما و برای ما این طرف آن طرف زدند.
با تشکر
امیدواریم دیگر از این فن ها نخوریم!

خوبه بازم مسئولان تالار مسئولانه برخورد کرده اند و اقدامی برای حل و فصل موضوع انجام داده اند تا مشتریان ( تماشاگران ) پشت در سالن نمانند.
متاسفانه معلوم نیست بر اساس چه سیستمی بلیط رزرو شده به ان سرعت بفروش میرسد.بنظر میرسد به محض انکه بلیطهای فروش ازاد به اتمام برسند ، شروع میشود به فروش بلیط های رزرو شده ( تخفیف دار ) به مراجعین و متقاضیان خرید بلیط با نرخ ازاد ( بدون تخفیف )و منتظر رزروی ها نمیمانند.
۳۰ شهریور ۱۳۹۰
درود بر حنان و دیگر دوستان

دیشب برای دومین بار طی این ماه که بلیط رزرو کرده بودیم رفتیم و دیدم از بلیط خبری نیست که نیست . ( اولی زمستان 66 ، دومی خرده خانم)بلیط ما هم مثل شما به فروش رفته بود . خیلی ناراحت کننده بود. مسئول گیشه به راحتی میگه بلیط تون به فروش رفته !
۳۰ شهریور ۱۳۹۰
این نا هماهنگی پیگیری شد. گویا دلیل عنوان شده از سوی دوستان ایرانشهر این بوده که لیست ثبت نام ها باید از روز پیش فرستاده می‌شده، که در هیچ یک از روزهای پیشین تخفیف همان نمایش چنین شرایطی حاکم نبوده است. همکاری نهایی دوستانی که فرمودید بسیار شایسته قدرشناسی‌است. در هر صورت هرچند هسته راهبری مسوول آماده سازی بستر بوده و نه اجرای آن، از این بابت از همه عزیزان پوزش می‌خواهیم.

سیستم تازه رزرو بلیت که برای حا ریشه‌ای مشکلات رزرو اعضای باشگاه طراحی شده و با پرداخت همزمان الکترونیکی مبلغ و قطعی شدن خرید آن همراه است از سوی تیم فنی سایت پیاده سازی گشته و در انتظار مراحل اداری لازم برای رونماییست.
۳۰ شهریور ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید